„Dwie dekady w bankowości – kiedy przeszłość spotyka się z przyszłością”

21 maja 2012, Paulina Pocheć

Kolejne spotkanie z cyklu Rewolucja w Finansach, które odbędzie się 29 maja 2011 r. w Warszawie, poświęcone jest podsumowaniu dwóch minionych dekad bankowości.

Program spotkania obejmuje takie wystąpienia, jak:
16.30-16.35 Wprowadzenie, powitanie gości

16.35-16.55 Wojciech Boczoń (PRNews.pl)
„Od mikrobloga do kroniki polskiej bankowości. 10 lat PRNews.pl”

16.55-17.20 Michał Macierzyński (internetPR.pl)
„Szkolne Kasy Oszczędności – czyli jak zmieniamy polską bankowość”

17.20-17-45 Paweł Kucharski (mBank)
„Nowa koncepcja mBanku 2.0.”

17.45-18.10 Piotr Grzybczak (BGŻOptima)
„BGŻOptima, czyli Polacy zawstydzają świat skłonnością do oszczędności w sieci”

18.10-18.35 Artur Niewrzędowski & Artur Adamowicz (Talking Heads PR)
„PR-owcy i dziennikarze finansowi – czy więcej ich łączy, czy dzieli? Ewolucja relacji w polskiej komunikacji finansowej„

18.35-19.00 Magdalena Załubska-Król , Marek Gieorgica (Clear Communication Group) „Ostatnia dekada tradycyjnych mediów finansowych?”

Spotkania z cyklu „Rewolucja w finansach” odbywają się w budynku dawnego CIUW – u, sala 306 przy Krakowskim Przedmieściu 26/28 w Warszawie. Po zakończeniu seminarium uczestnicy przejdą do BrowArmii Królewskiej przy ul. Królewskiej 1, gdzie rozpocznie się jego część nieoficjalna.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zgłoszeń przez formularz „Zgłoszenia” umieszczony na stronie Rewolucji w Finansach. Konferencja jest bezpłatna.

Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...