Edukacja finansowa – moda czy konieczność?

5 lutego 2009, Paulina Pocheć

W trakcie pogłębiającego się kryzysu gospodarczego, którego skutki są odczuwalne zarówno w Polsce, jak i na świecie, warto zastanowić się jaki wpływ na świadomość finansową Polaków mają aktualne wydarzenia. 18 lutego w siedzibie Agory  w Warszawie odbędzie się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”, którego tematem będzie: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansować Polaków?”.

Podczas seminarium zaproszeni specjaliści dyskutować będą o tym, w jaki sposób media, PRowcy i instytucje finansowe mogą pomóc społeczeństwu w przetrwaniu kryzysu, czy kryzys wymusi rewolucję informacyjną, czego można się spodziewać przy ograniczanych budżetach na komunikację oraz zastanowią się, czy i w jaki sposób wzrośnie rola nowych narzędzi komunikacyjnych. W trakcie spotkania odbędą się również dwa panele dyskusyjne: „Czy kryzys będzie lekarstwem na brak wiedzy ekonomicznej Polaków?” oraz „Jak budować wizerunek instytucji finansowej, jako instytucji zaufania publicznego w czasach kryzysu?”.

W spotkaniu udział wezmą m.in.:

  • Przemysław Barbrich, Związek Banków Polskich
  • Krzysztof Barembruch, Związek Firm Doradztwa Finansowego
  • Sebastian Bykowski, Press-Service Monitoring Mediów
  • Dorota Juszczak-Wiśniewska, SWPS, Delta Training
  • Sebastian Kopiej, Sfera Group
  • Katarzyna Przewuska, Euro RSCG Sensors
  • Maciej Samcik, Gazeta Wyborcza
  • Justyna Szafraniec, Finamo SA
  • Łukasz Szymański, Ideo
  • Tomasz Trabuć, Provident

Gościem specjalnym będzie Marcin Roszkowski – Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji NBP.

Spotkanie odbędzie się 18 lutego w godz. 10.00 – 14.30, w siedzibie Agory w Warszawie, przy ul. Czerskiej 8/10. Kontynuacją części formalnej będzie wieczorne spotkanie w warszawskim klubie Level ( ul. Chmielna 9a), które rozpocznie się o godz. 19.00. Gośćmi specjalnymi będą: Piotr Lemberg z BOŚ Bank oraz Marcin Krasoń, analityk Open Finance. Organizatorami spotkania są: Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie odbywa się pod patronatem Fundacji InternetPR, przy współpracy z Talking Heads PR.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej projektu: Rewolucja w Finansach.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.