Firmy kurierskie pod lupą Newspoint

1 marca 2013, Paulina Pocheć

Newspoint postanowił przyjrzeć się, jak w polskojęzycznym Internecie postrzegane są firmy kurierskie. Firmy do analizy wybrano z rankingu przygotowanego przez serwis Opineo.pl na podstawie ponad 120 tys. ocen klientów oraz użytkowników.


Do potrzeb raportu zbadano postrzeganie każdej z firm kurierskich zarówno w portalach, jak i w social media. Specjaliści Newspoint sprawdzili również, jak w przeciągu roku zmieniała się liczba informacji obrazująca zainteresowanie daną marką. W sumie przeanalizowano ponad  51 000 wpisów w social mediach i portalach dotyczących dziesięciu firm kurierskich. Analiza wykazała, że w mediach społecznościowych najczęściej rozmawiano o UPS (18771 postów). Z kolei najwięcej wpisów na portalach dotyczyło TNT (2381).

W social media dyskusja na temat firm kurierskich najżywiej toczyła się w listopadzie (5496 opinii) oraz w grudniu (4674), zaś najwięcej informacji na portalach pojawiło się w maju (1111 wpisów) i październiku (1011).

Szczegółowy raport dostępny jest pod linkiem: https://www.newspoint.pl/raport/raport-logistyczny/

Dodatkowych informacji udzielają:

 

Olga Kamińska, PR Manager, NetSprint.pl Sp. z o.o.

e-mail: olga.kaminska@netsprint.pl

tel. 022 276 26 59

Olga Guzenda, specjalista ds. Social media Newspoint, NetSprint.pl Sp. z o.o.

e-mail: olga.guzenda@netsprint.pl

tel. 022 276 26 57



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów skutecznym narzędziem w zarządzaniu kryzysowym dla koncernu naftowego Petrobras

Jedną z najważniejszych zasad w zarządzaniu kryzysowym jest szybka reakcja. Umożliwia to zaplanowanie odpowiedniej strategii działań, przed kulminacją potencjalnych zdarzeń. Przykładem takich działań było skuteczne wykorzystanie monitoringu mediów przez brazylijski koncern naftowy Petrobras podczas zamieszek w Brazylii, które miały miejsce wraz z początkiem roku. 

19 stycznia 2023, Robert Sadowski

Koniec z fałszywymi promocjami i opiniami w sieci

Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów. Jak wskazuje Prezes UOKiK, wprowadzone zmiany są istotne dla kupujących online m.in. w zakresie sprawdzania opinii w sieci, zasad dotyczących wystawiania ofert oraz aktualizacji treści i usług cyfrowych.