Firmy kurierskie pod lupą Newspoint

1 marca 2013, Paulina Pocheć

Newspoint postanowił przyjrzeć się, jak w polskojęzycznym Internecie postrzegane są firmy kurierskie. Firmy do analizy wybrano z rankingu przygotowanego przez serwis Opineo.pl na podstawie ponad 120 tys. ocen klientów oraz użytkowników.


Do potrzeb raportu zbadano postrzeganie każdej z firm kurierskich zarówno w portalach, jak i w social media. Specjaliści Newspoint sprawdzili również, jak w przeciągu roku zmieniała się liczba informacji obrazująca zainteresowanie daną marką. W sumie przeanalizowano ponad  51 000 wpisów w social mediach i portalach dotyczących dziesięciu firm kurierskich. Analiza wykazała, że w mediach społecznościowych najczęściej rozmawiano o UPS (18771 postów). Z kolei najwięcej wpisów na portalach dotyczyło TNT (2381).

W social media dyskusja na temat firm kurierskich najżywiej toczyła się w listopadzie (5496 opinii) oraz w grudniu (4674), zaś najwięcej informacji na portalach pojawiło się w maju (1111 wpisów) i październiku (1011).

Szczegółowy raport dostępny jest pod linkiem: https://www.newspoint.pl/raport/raport-logistyczny/

Dodatkowych informacji udzielają:

 

Olga Kamińska, PR Manager, NetSprint.pl Sp. z o.o.

e-mail: olga.kaminska@netsprint.pl

tel. 022 276 26 59

Olga Guzenda, specjalista ds. Social media Newspoint, NetSprint.pl Sp. z o.o.

e-mail: olga.guzenda@netsprint.pl

tel. 022 276 26 57



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...