Fuzja pomiędzy Opoint a Infopaq

23 grudnia 2013, Paulina Pocheć

Firmy Opoint (właściciel Newspoint) i Infopaq Szwecja łączą się. Dzięki temu utworzą wiodącą firmę monitorującą media w krajach nordyckich, z 170 pracownikami i ponad 1800 klientami.

Nowa organizacja przyjmie nazwę Opoint, a na jej czele, jako CEO, stanie Terje Andersen, obecny CEO norweskiego Opointa. Do zarządu nowej organizacji wejdą też Linda Swahn jako CFO, Rune Kleveland jako CTO, Jon Anders Tangnes jako dyrektor operacyjny w Norwegii, Lind Fors jako wicedyrektor w Szwecji i Estonii oraz Robert Stalmach jako dyrektor w Polsce. Sekretarzem zarządu zostanie Johan Röhss, który posiada doświadczenie m.in. w firmach ICA, Bilia oraz Investor.

Infopaq to obecnie największa szwedzka firma monitorująca i analizująca media. Opoint jest drugą największą firmą monitorującą media na rynku norweskim oraz wiodącym dostawcą treści i technologii monitoringu mediów. Polski Newspoint i produkcyjna firma Infopaq w Estonii będą również stanowić część nowego Opointa. Nowy Opoint będzie nadal częścią Media Intelligence Alliance, razem z duńską firmą Infomedia. Równe udziały w niej będą posiadać Amedia Vekst i duńska grupa inwestycyjna, właściciel Infopaq Sweden AB. Firma planuje znacznie rozszerzyć swoją działalność, zarówno na rynku norweskim, jak i w innych krajach, w najbliższych latach.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.