I Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej

5 września 2008, Paulina Pocheć

NewsPoint objął patronatem I Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, organizacji skupiającej badaczy nauki o komunikowaniu z największych ośrodków akademickich w Polsce. Kongres p.t. „KREOWANIE KOMUNIKOWANIA – ZAWARTOŚĆ, KONTROLA, KRYTYKA”, odbędzie się w dniach 15-17 września 2008 r. we Wrocławiu.

Temat Kongresu jest dość szeroki i został zaprojektowany w taki sposób, aby objąć swym zasięgiem wszystkie sekcje badawcze, działające w ramach Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Dwie sesje plenarne zostaną poświęcone dwóm głównym nurtom w nauce o komunikowaniu: empirycznemu i krytycznemu oraz relacji pomiędzy nimi. Swoje wystąpienia zaprezentują wybitni badacze mediów i komunikowania z Polski i zagranicy. Ze względu na aktualne problemy związane z projektem ustawy medialnej specjalna sesja plenarna z udziałem międzynarodowych ekspertów i byłych członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji będzie dotyczyła przyszłości mediów publicznych w Polsce i Europie. Największym zainteresowaniem wśród polskich badaczy mediów i komunikowania cieszy się sfera komunikowania politycznego i z tego powodu organizatorzy zaproponowali też sesję plenarną dotyczącą kampanii wyborczych i propagandy politycznej.

Więcej informacji na stronie www I Kongresu PTKS.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...