II Turniej Niepodległości o Puchar PGE

8 listopada 2019, Kamil Kalinowski

9 listopada na stadionie Polonii Warszawa odbędzie się turniej, w którym młodzi piłkarze symbolicznie dokończą ligę z 1939 roku przerwaną wybuchem II Wojny Światowej. Na boisku zagrają dzieci reprezentujące historyczne kluby, a wszystko w otoczce prawdziwego piłkarskiego święta.

W turnieju wezmą udział drużyny, które brały udział w lidze w 1939 roku, czyli Ruch Chorzów, Wisła Kraków, Pogoń Lwów, AKS Chorzów, Warta Poznań, Cracovia Kraków, Polonia Warszawa, Garbarnia Kraków. Gościnnie pojawią się również Lechia Gdańsk i Pogoń Kraków.

W zespołach wystąpią zagrają roczniki 2010 i 2008 (łącznie około 350 uczestników).

Wyjątkowością tego turnieju – oprócz klucza doboru drużyn – jest to, że jest on w 100% darmowy – jest to jedyny w pełni darmowy turniej w Polsce.

Wspaniała inicjatywa łącząca sport młodzieży, historię, patriotyzm i ducha walki o wolność i niepodległość nie ograniczy się do rozgrywek piłkarskich.

Oprócz boiskowych zmagań przewidziane są:

– prelekcja historyczna Instytutu Pamięci Narodowej,

– konkurs historyczny,

– strefa Cobi z wystawą, gdzie – oprócz ekspozycji modeli historycznych „Historia Wojska Polskiego” – znajdzie się strefa budowy, a także wielka diorama historyczna „Wrzesień 1939” z nauką zasad Historycznej Gry Bitewnej. Nie zabraknie także konkursów i wielu innych atrakcji,

– koncert Przemysława Majewskiego który prowadzi fantastyczną akcję „100 Tysięcy Płyt na 100- lecie Niepodległości”,

– punkt edukacyjny „Pierwsza Pomoc”, który poprowadzi Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego „Meditrans”,

– punkt fizjoterapii sportowej i USG, który poprowadzi klinika „Return To Play”,

– przed budynkiem głównym stanie Mobilne Centrum Edukacji, dzięki któremu można zanurzyć się w świecie wirtualnej nauki, odkryć tajniki robotyki lub nauczyć się podstaw programowania,

– w namiocie gastronomicznym (między boiskami) na  kibiców i gości będzie czekać darmowy poczęstunek (grochówka, ciasta, kawa, herbata itp.).

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie internetowej oraz na wydarzeniu.

Patroni/partnerzy: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Instytut Pamięci Narodowej, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, Niepodległa, Polski Związek Piłki Nożnej, Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa,Urząd Dzielnicy Warszawa Śródmieście, Fundacja Lotto, Polonia Warszawa S.A., Mazowiecki Związek Piłki Nożnej, Małopolski Związek Piłki Nożnej, Cobi, Return To Play, dumastolicy.pl, Kibice Razem Polonia Warszawa, Muzeum Historii Polski, Szkoła Podstawowa nr. 158, Muzeum Powstania Warszawskiego, Mind King, MKS Polonia Warszawa, Meditrans, Newspoint.

Sponsorzy: główny to PGE, Gaz-System, Bowi-Trans, Ultrim, Body Chief, D.S. Fokus.

Patroni medialni: korporacyjny TVP, Polskie Radio, footbar.info.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.