Innowacje w zamawianiu treści – sprawdzamy nowy moduł Content Premium od WhitePress®

23 marca 2021, Robert Sadowski

WhitePress® zbudował  silną pozycję na rynku branży content marketingowej. Za pomocą platformy można publikować artykuły na ponad 20 tys. portali w Polsce i na kilkunastu rynkach zagranicznych, a nowy moduł umożliwia również zlecenie i przygotowanie potrzebnych treści. Jak działa Content Premium i które funkcje są szczególnie pomocne w pracy marketera? Zespół Newspoint właśnie sprawdził.

Kto skorzysta na nowej usłudze?

Nowy moduł służy do zamawiania treści u zewnętrznych autorów, a tym, co wyróżnia go na tle podobnych platform funkcjonujących na rynku, jest nacisk na wysoką jakość usług i zaawansowana technologia. W bazie dziennikarzy nie znajdziesz ofert amatorów poszukujących pierwszych zleceń czy copywriterów tworzących tanie teksty SEO niskiej jakości. 

Profile twórców w Content Premium zawierają szczegółowe opisy wykształcenia, specjalizacji i doświadczenia wraz z przykładami napisanych tekstów. Koniec z wymianą dziesięciu maili przed wyborem twórcy i podjęciem współpracy – teraz wyczerpujące informacje o ponad 400 dziennikarzy zostały zebrane w jednej platformie.

Content Premium

Jak działa Content Premium?

Korzystanie z modułu rozpoczynamy od stworzenia zamówienia i sporządzenia wytycznych do tworzonego tekstu, jednak w sposób znacznie szybszy i przyjemniejszy niż pisanie briefa od zera. 

Tu możesz przetestować Content Premium.

Wybieramy tematykę (1 z 41) i rodzaj tekstu (do dyspozycji jest 15 gotowych wzorców wytycznych, od artykułu specjalistycznego, po post na Facebooku), liczbę znaków, ewentualnie uzupełniamy o słowa kluczowe, czy niezbędne elementy treści i określamy termin wykonania zlecenia. Jeśli dobrze wiesz, jakiego tekstu potrzebujesz – wszystko zajmie kilka minut i gotowe.

Co dalej?

Content Premium

Mamy trzy możliwe ścieżki. Pierwsza to wstawienie briefa na Giełdę ogłoszeń, gdzie w krótkim czasie otrzymamy od kilku do kilkudziesięciu ofert od copywriterów. Drugą opcją jest samodzielny wybór dziennikarza z bazy i bezpośrednie przypisanie mu zlecenia. Ostatnia możliwość, niedawno dodana do modułu, to skorzystanie z dodatkowej usługi i zlecenie wyboru copywritera WhitePress®. Plus za tę różnorodność – dla każdego coś dobrego.

Content Premium

Narzędzie to cały czas jest rozwijane, dlatego dobrze jest śledzić newsy, jeśli planujecie korzystać z niego regularnie. Ostatnio dodane funkcje to m.in. urlopy ustawiane przez samych copywriterów oraz opcja dokupywania dodatkowych znaków i zdjęć do artykułu. Bardzo pomocne – przyznajemy.

Inteligentna wyszukiwarka – nie tylko dla leniwych

Przy testowaniu nowego modułu warto wybrać samodzielne przypisanie copywritera, bo daje to okazję przyjrzeć się dokładnie możliwościom zaawansowanej wyszukiwarki w Content Premium. A te robią niezłe wrażenie. 

Autorski algorytm WhitePress® łączy wytyczne w zamówieniu z danymi profilowymi i wyświetla listę dziennikarzy w kolejności od najlepiej dopasowanych do zlecenia. W zależności od zamówienia działa to mniej lub bardziej spektakularnie. Przy każdym profilu widoczne są informacje o copywriterze, można sprawdzić jego stawkę za tekst, oceny poprzednich współprac i opinie zleceniodawców. Wyszukiwarka ma też możliwość sortowania profili za pomocą 13 filtrów. Wprawdzie im bardziej ogólna tematyka, tym więcej dziennikarzy mamy do dyspozycji, ale są i tacy, którzy specjalizują się w wąskich, niszowych dziedzinach.

Content Premium

Cała przyjemność korzystania z modułu kryje się jednak w dodatkowych smaczkach, jak możliwość oznaczania dziennikarzy, jako „ulubionych” czy wskazanie na liście elementów w profilach powiązanych ze zleceniem (np. doświadczenie zawodowe z danego zakresu tematycznego).

Zleciłem, zobaczyłem, zatwierdziłem. A co z formalnościami?

Znacie marketera, który lubi bawić się w księgowego i fakturowanie? To rzadki okaz, bo dla większości pilnowanie dokumentacji i rozliczeń jest złem koniecznym. Dlatego sporym udogodnieniem zamawiania treści za pośrednictwem Content Premium jest obsługa rozliczeń i formalności przez system. Nie mówimy tu tylko o umowach, rachunkach, przelewach czy reklamacji. Obsługa WhitePress® pilnuje też terminów po obu stronach współpracy. 

Zresztą system jest pomyślany tak, by do nadużyć nie dochodziło – możliwość wystawienia oceny motywuje do rzetelnego wywiązywania się ze zobowiązań i sprawnej komunikacji.

Zastanawiacie się pewnie, ile nas, zleceniodawców, kosztuje ta przyjemność. Marża WhitePress® wynosi 20% od pierwszego zlecenia i tylko 10% od kolejnych. To stosunkowo mało, jak na taki oferowany wachlarz funkcji.

Outsourcing PRO

Nowy moduł Content Premium rzeczywiście trzyma poziom „premium” i oby tak dalej. Wybór dziennikarzy jest ogromny, a ich kompetencje zweryfikowane, wyszukiwarka dość wygodna i dokładna, formalności, rozliczenia dokonują się niemal same.

Wszystko to pozwala zaoszczędzić trochę czasu, zwłaszcza jeśli publikujecie przez WhitePress® i zlecacie sporo treści zewnętrznie. 

Jak sprawdzi się ten moduł w przypadku niszowych i specjalistycznych treści? Dajcie znać, my w każdym razie zachęcamy do testowania Content Premium i wyrobienia sobie własnej opinii! Warto to zrobić zwłaszcza do 10 kwietnia – do tego czasu trwa promocja, w której po założeniu konta i zamówieniu treści za 150 zł, otrzymacie dodatkowe 100 zł do wykorzystania gratis. Więcej szczegółów na temat promocji tutaj.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

1 listopada 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Influencer vs. Marketing

IAB HowTo: Influencer vs. Marketing to wydarzenie poświęcone kulisom działań opartych na współpracy z influencerami. Praktycy i eksperci z branży podzieli się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzieli, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Dla wszystkich nieobecnych przygotowaliśmy obszerną relację ze zdjęciami i screenami z tej konferencji cyklu...

28 kwietnia 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo DAYS: GAMING

Trzeci i ostatni dzień konferencji IAB HowTo DAYS pokazał nam, jak obecnie wygląda rynek gamingu. Poznaliśmy specyfikę tej branży oraz sposoby, jak skutecznie uruchomić działania marketingowe i jak prowadzić kampanie właśnie w tym sektorze. Dodatkowo zapoznaliśmy się z kilkoma bardzo ciekawymi case study, co zobrazowało, w jak ciekawy sposób największe marki wchodzą w relację z...

27 kwietnia 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo DAYS: E-RETAIL

Drugiego dnia konferencji IAB HowTo DAYS eksperci wzięli na warsztat zagadnienia z obszaru retail w odniesieniu do zmian konsumenckich związanych z nadejściem pandemii. Mogliśmy dowiedzieć się, w jaki sposób docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych oraz poznać najnowsze trendy w tej dziedzinie. Konferencja E-RETAIL odbyła się 21 kwietnia. Newspoint przygotował streszczenia wszystkich wystąpień.

23 kwietnia 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo DAYS: SEM

IAB HowTo DAYS to trzy dni konferencji w czasie których eksperci branżowi wzięli pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Pierwszy dzień to HowTo SEM, czyli czwarta odsłona wyjątkowego wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Wiodącym tematem konferencji...

23 marca 2021, Robert Sadowski

Innowacje w zamawianiu treści – sprawdzamy nowy moduł Content Premium od WhitePress®

WhitePress® zbudował  silną pozycję na rynku branży content marketingowej. Za pomocą platformy można publikować artykuły na ponad 20 tys. portali w Polsce i na kilkunastu rynkach zagranicznych, a nowy moduł umożliwia również zlecenie i przygotowanie potrzebnych treści. Jak działa Content Premium i które funkcje są szczególnie pomocne w pracy marketera? Zespół Newspoint właśnie sprawdził. Kto...