Innowacyjny Newspoint – ranking Futurology

30 sierpnia 2021, Robert Sadowski

Newspoint, to nie tylko kompleksowy monitoring mediów, ale również innowacyjne podejście do technologii, na które stawiamy rozwijając naszą aplikację. Tym bardziej, czujemy się bardzo wyróżnieni, że znaleźliśmy się w rankingu 90 najbardziej innowacyjnych firm wykorzystujących Machine Learning w Polsce wg Futurology.

W artykule 90 Most Innovative Poland Based Machine Learning Companies serwisu Futurology przedstawione zostały najlepsze polskie firmy, które w swoich działaniach opierają się na Machine Learning. Obok takich firm jak Synerise, Sparkbit czy Semantive znalazł się również Newspoint!

Wybór został dokonany na podstawie konkretnych kryteriów, jednak nie był ograniczony co do rozmiarów firmy. Wśród wyróżnionych znalazły się zarówno mniejsze, jak i większe organizacje, a także najnowocześniejsze startupy czy znane marki.

Ostateczna lista 90 najbardziej innowacyjnych firm w Polsce wykorzystujących Machine Learning została stworzona na podstawie ponadprzeciętnych wyników w jednej z następujących kategorii:

  • innowacja (innowacyjne pomysły, innowacyjne wejście na rynek, innowacyjny produkt)
  • wzrost (wyjątkowy wzrost, wyjątkowa strategia rozwoju)
  • zarządzanie
  • wpływ społeczny

Takie wyróżnienia utwierdzają nas w przekonaniu, że nasza praca jest dostrzegana i doceniana przez innych. Stają się one dla nas jeszcze większą motywacją do działania! Dziękujemy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...