Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.
Możliwość ustawienia integracji znajdziecie w zakładce „Integracje” dostępną po kliknięciu w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu panelu.
Integracji można dokonać ze wszystkimi profilami na Facebooku, gdzie posiadamy funkcję administratora.
Czemu warto dokonać integracji z fanpage na Facebooku?
Zapewnisz najwyższą jakość zbieranych danych z własnych kanałów. Nadanie uprawnień aplikacji Newspoint wpływa na częstotliwość zbierania danych z naszych własnych kanałów – a co za tym idzie informacje o nowych publikacjach możesz otrzymać wcześniej.
Otrzymasz możliwość odpowiadania na wypowiedzi bezpośrednio z poziomu panelu Newspoint. W przypadku dokonania integracji nie będziesz musiał opuszczać panelu Newspoint, aby odpowiedzieć na post dotyczący własnej marki. Możliwość takiej odpowiedzi istnieje bezpośrednio w panelu.
Planowanie publikacji postów. Wraz z opcją integracji wprowadziliśmy podstawowe narzędzia Post Menadżera. Klient ma możliwość zaplanowania posta, który zostanie opublikowany o wybranej przez użytkownika godzinie.
Jeśli macie dodatkowe pytania, problemy z integracją lub chcecie lepiej poznać naszą ofertę i nowe funkcjonalności – zapraszamy do kontaktu pod kontakt@newspoint.pl.
Uwaga – moduł integracji jest dostępny w wybranych pakietach cennikowych.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...
23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.
4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...