Integracja z fanpage na Facebooku – nowa funkcja w Panelu Newspoint

26 maja 2021, Robert Sadowski

Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.

Możliwość ustawienia integracji znajdziecie w zakładce „Integracje” dostępną po kliknięciu w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu panelu.

Integracje
Ustawienia integracji

Integracji można dokonać ze wszystkimi profilami na Facebooku, gdzie posiadamy funkcję administratora.

Czemu warto dokonać integracji z fanpage na Facebooku?

  1. Zapewnisz najwyższą jakość zbieranych danych z własnych kanałów.
    Nadanie uprawnień aplikacji Newspoint wpływa na częstotliwość zbierania danych z naszych własnych kanałów – a co za tym idzie informacje o nowych publikacjach możesz otrzymać wcześniej.
  2. Otrzymasz możliwość odpowiadania na wypowiedzi bezpośrednio z poziomu panelu Newspoint. W przypadku dokonania integracji nie będziesz musiał opuszczać panelu Newspoint, aby odpowiedzieć na post dotyczący własnej marki. Możliwość takiej odpowiedzi istnieje bezpośrednio w panelu.
  3. Planowanie publikacji postów.
    Wraz z opcją integracji wprowadziliśmy podstawowe narzędzia Post Menadżera. Klient ma możliwość zaplanowania posta, który zostanie opublikowany o wybranej przez użytkownika godzinie.
Tworzenie posta z poziomu panelu Newspoint
Tworzenie posta na Fb z poziomu panelu Newspoint

Jeśli macie dodatkowe pytania, problemy z integracją lub chcecie lepiej poznać naszą ofertę i nowe funkcjonalności – zapraszamy do kontaktu pod kontakt@newspoint.pl.

Uwaga – moduł integracji jest dostępny w wybranych pakietach cennikowych.

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.