Integracja z fanpage na Facebooku – nowa funkcja w Panelu Newspoint

26 maja 2021, Robert Sadowski

Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.

Możliwość ustawienia integracji znajdziecie w zakładce „Integracje” dostępną po kliknięciu w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu panelu.

Integracje
Ustawienia integracji

Integracji można dokonać ze wszystkimi profilami na Facebooku, gdzie posiadamy funkcję administratora.

Czemu warto dokonać integracji z fanpage na Facebooku?

  1. Zapewnisz najwyższą jakość zbieranych danych z własnych kanałów.
    Nadanie uprawnień aplikacji Newspoint wpływa na częstotliwość zbierania danych z naszych własnych kanałów – a co za tym idzie informacje o nowych publikacjach możesz otrzymać wcześniej.
  2. Otrzymasz możliwość odpowiadania na wypowiedzi bezpośrednio z poziomu panelu Newspoint. W przypadku dokonania integracji nie będziesz musiał opuszczać panelu Newspoint, aby odpowiedzieć na post dotyczący własnej marki. Możliwość takiej odpowiedzi istnieje bezpośrednio w panelu.
  3. Planowanie publikacji postów.
    Wraz z opcją integracji wprowadziliśmy podstawowe narzędzia Post Menadżera. Klient ma możliwość zaplanowania posta, który zostanie opublikowany o wybranej przez użytkownika godzinie.
Tworzenie posta z poziomu panelu Newspoint
Tworzenie posta na Fb z poziomu panelu Newspoint

Jeśli macie dodatkowe pytania, problemy z integracją lub chcecie lepiej poznać naszą ofertę i nowe funkcjonalności – zapraszamy do kontaktu pod kontakt@newspoint.pl.

Uwaga – moduł integracji jest dostępny w wybranych pakietach cennikowych.

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



11 lipca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...