Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.
Możliwość ustawienia integracji znajdziecie w zakładce „Integracje” dostępną po kliknięciu w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu panelu.
Ustawienia integracji
Integracji można dokonać ze wszystkimi profilami na Facebooku, gdzie posiadamy funkcję administratora.
Czemu warto dokonać integracji z fanpage na Facebooku?
Zapewnisz najwyższą jakość zbieranych danych z własnych kanałów. Nadanie uprawnień aplikacji Newspoint wpływa na częstotliwość zbierania danych z naszych własnych kanałów – a co za tym idzie informacje o nowych publikacjach możesz otrzymać wcześniej.
Otrzymasz możliwość odpowiadania na wypowiedzi bezpośrednio z poziomu panelu Newspoint. W przypadku dokonania integracji nie będziesz musiał opuszczać panelu Newspoint, aby odpowiedzieć na post dotyczący własnej marki. Możliwość takiej odpowiedzi istnieje bezpośrednio w panelu.
Planowanie publikacji postów. Wraz z opcją integracji wprowadziliśmy podstawowe narzędzia Post Menadżera. Klient ma możliwość zaplanowania posta, który zostanie opublikowany o wybranej przez użytkownika godzinie.
Tworzenie posta na Fb z poziomu panelu Newspoint
Jeśli macie dodatkowe pytania, problemy z integracją lub chcecie lepiej poznać naszą ofertę i nowe funkcjonalności – zapraszamy do kontaktu pod kontakt@newspoint.pl.
Uwaga – moduł integracji jest dostępny w wybranych pakietach cennikowych.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.