Integracja z fanpage na Facebooku – nowa funkcja w Panelu Newspoint

26 maja 2021, Robert Sadowski

Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.

Możliwość ustawienia integracji znajdziecie w zakładce „Integracje” dostępną po kliknięciu w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu panelu.

Integracje
Ustawienia integracji

Integracji można dokonać ze wszystkimi profilami na Facebooku, gdzie posiadamy funkcję administratora.

Czemu warto dokonać integracji z fanpage na Facebooku?

  1. Zapewnisz najwyższą jakość zbieranych danych z własnych kanałów.
    Nadanie uprawnień aplikacji Newspoint wpływa na częstotliwość zbierania danych z naszych własnych kanałów – a co za tym idzie informacje o nowych publikacjach możesz otrzymać wcześniej.
  2. Otrzymasz możliwość odpowiadania na wypowiedzi bezpośrednio z poziomu panelu Newspoint. W przypadku dokonania integracji nie będziesz musiał opuszczać panelu Newspoint, aby odpowiedzieć na post dotyczący własnej marki. Możliwość takiej odpowiedzi istnieje bezpośrednio w panelu.
  3. Planowanie publikacji postów.
    Wraz z opcją integracji wprowadziliśmy podstawowe narzędzia Post Menadżera. Klient ma możliwość zaplanowania posta, który zostanie opublikowany o wybranej przez użytkownika godzinie.
Tworzenie posta z poziomu panelu Newspoint
Tworzenie posta na Fb z poziomu panelu Newspoint

Jeśli macie dodatkowe pytania, problemy z integracją lub chcecie lepiej poznać naszą ofertę i nowe funkcjonalności – zapraszamy do kontaktu pod kontakt@newspoint.pl.

Uwaga – moduł integracji jest dostępny w wybranych pakietach cennikowych.

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



1 września 2023, Robert Sadowski

Wywiad z agencją More Bananas

Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.

29 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Wywiad z Soletanche Polska

Odpowiedzi na nasze pytania udzieliła Karolina Bukała – Głowa, Manager ds. Marketingu i Komunikacji w Soletanche Polska, która zajmuje się marketingiem i komunikacją wewnętrzna oraz zewnętrzną. Występuje w roli rzecznika prasowego oraz koordynatora regionu ECE and Greater Middle Esast w ramach struktury Soletanche Bachy, która jest światowym liderem budownictwa podziemnego oraz członkiem Grupy VINCI Construction.

25 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Wywiad z Fundacją Nasza Ziemia

Przeprowadziliśmy wywiad z przedstawicielkami Fundacji Nasza Ziemia. Fundacja Nasza Ziemia jest organizacją pozarządową, założoną w 1994 roku, która realizuje cele mające status pożytku publicznego, specjalizując się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej. Dąży do podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie.

2 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Nowa aplikacja mobilna Newspoint

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów oraz rynku udostępniamy mobilną aplikację. Aplikacja umożliwia szybsze i wygodniejsze przeglądanie ostatnio opublikowanych treści spełniających kryteria wyszukiwania ustawione przez użytkownika. Skierowana jest do tych, którzy zawsze, także w drodze, chcą być na bieżąco z informacjami i publikacjami medialnymi dotyczącymi tematów ważnych z ich punktu widzenia.

19 lipca 2023, Robert Sadowski

Wywiad z fundacją Ogólnopolski Operator Oświaty

Przeprowadziliśmy wywiad z Bartłomiejem Dwornikiem z Ogólnopolskiego Operatora Oświaty, który działa w mediach i internecie od ponad ćwierć wieku. Z wykształcenia jest dziennikarzem związanym z redakcjami prasowymi i internetowymi. Przez lata pełnił funkcję wiceredaktora naczelnego największych mediów biznesowych w Polsce: portalu Money.pl i serwisów ekonomicznych Grupy Wirtualna Polska. Czynnie wspiera organizacje pożytku publicznego. W fundacji...