„Jak pies z kotem?” Anna Miotk i Michał Kosmulski w wywiadzie dla it-manager.pl

29 lipca 2013, Paulina Pocheć

Anna Miotk, dyrektor ds. Badań i Rozwoju Produktu Newspoint oraz Michał Kosmulski, dyrektor IT ds. Newspoint w rozmowie o relacjach IT i marketingu.

Anna Miotk (dyrektor badań i rozwoju produktu, Newspoint): Mówiąc Twoimi słowami, Michał, to relacje między IT i marketingiem w firmie, są skomplikowane. Osoby z IT tworzą swoje własne, hermetyczne światy, mają swoje specyficzne słownictwo, czy specyficzne żarty. W kontaktach z informatykami jak rzadko z którą grupą zawodową, mam wrażenie, że jestem z innej rzeczywistości. Że w sumie to oni mogliby się obyć bez tych wszystkich, którzy są naokoło – robić sobie fajne aplikacje, chodzić razem na obiady czy na piwo. Czują się dobrze w swoim towarzystwie.

Michał Kosmulski (dyrektor IT, Newspoint): Przede wszystkim, świat IT nie jest wcale jednorodny. Świat marketingu zapewne też. Dlatego od razu zaznaczam, że wszystko co powiem dotyczy mojego punktu widzenia i siłą rzeczy będzie uogólnieniem. Określenie “informatyk” może oznaczać bardzo różne osoby. Mi kojarzy się głównie z pierwszą linią wsparcia użytkowników, a więc osobą, która naprawia drukarki i pokazuje, w którą ikonkę należy kliknąć aby wykonać jakąś akcję w ulubionym programie użytkownika. Sam mam doświadczenia głównie z programistami, którzy niewątpliwie tworzą coś w rodzaju własnej subkultury. Występują też duże różnice między poszczególnymi osobami, np. w poziomie komunikatywności.

(czytaj więcej w serwisie it-manager.pl)



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...