Jak skutecznie promować się w 2019 roku? [szkolenie]

19 lutego 2019, Kamil Kalinowski

Zdecydowałeś się postawić pierwsze kroki na drodze do zbudowania swojej obecności w mediach społecznościowych? Przeglądasz poradniki i przygniata Cię waga informacji i zasad, którymi rządzi się internet? Potrzebujesz konkretnej wiedzy i sprawdzonych rozwiązań!

Skorzystaj z naszego szkolenia organizowanego we współpracy z 110% Social, które odbędzie się 14 marca w Centrum Żoliborz.

Przejdź przez 3 bloki, które odkryją możliwości i potencjalne problemy promocji aktywności w mediach społecznościowych, wyjaśnią magię content marketingu i przekonają do SEO, a także pokażą w jaki sposób monitorować własne dokonania na tle konkurencji.

Plan warsztatu:

I – wyzwania podczas budowania swojej obecności w social media – Filip Cieślak, 110% Social :
– (re)ewolucja rynku mediów
– 6 najistotniejszych wyzwań

II – pozycjonowanie SEO i content marketing – Robert Sadowski, Newspoint:
– Czemu content marketing jest taki ważny?
– Rodzaje treści dostępnych w pracy marketera
– Tworzenie contentu z danych pochodzących z monitoringu mediów
– Po co mi SEO?
– Jak się robi dobre SEO?
– Tworzenie bazy słów kluczowych
– Analiza GOOGLE SEARCH CONSOLE

III – monitoring marki i konkurencji – Paulina Pocheć, Newspoint:
– Czym jest monitoring mediów?
– Kto korzysta z takiego rozwiązania?
– Co zyskujemy dzięki monitorowaniu mediów?
– W jaki sposób monitoring może zwiększać sprzedaż w firmie?

Szczegóły w wydarzeniu
Kup bilety na stronie Evenea






Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.