Jak używać Facebooka, by zyskał Employer Branding

13 marca 2018, Robert Sadowski

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to wielofunkcyjne narzędzia służące do komunikacji nie tylko pomiędzy znajomymi, ale też tej związanej z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi. Nic więc dziwnego, że również firmy-pracodawcy dostrzegają potencjał takich platform jak Facebook w działaniach z zakresu employer brandingu. Co więcej, przy szybkim rozwoju mediów społecznościowym, a co za tym idzie, komunikacji internetowej, działania w tym obszarze stają się już koniecznością.

Facebook dzisiaj to wielofunkcyjna platforma pozwalająca się komunikować, tworzyć całe grupy tematyczne, gdzie można dzielić się swoimi poglądami (i nie tylko), miejsce ogłoszeń, reklam, organizowania eventów i wiele innych. Wszystko to sprawia, że ten największy serwis społecznościowy jest jednym z głównych miejsc komunikacji marketingowej firm oraz świetną platformą dla zarówno dla osób poszukujących z pracy, jak i szukających pracowników. To tu można znaleźć opinie, komentarze czy działania komunikacyjne potencjalnego pracodawcy. Jak zatem budować wizerunek dobrego pracodawcy na Facebooku?

Zespół Newspoint, przy pomocy branżowych ekspertów, przygotował specjalny poradnik, który wyjaśnia, jak używać Facebooka, aby zyskał employer branding. Publikacja składa się z kilku części. W pierwszej przedstawione są najlepsze praktyki – zwięźle i w punkt opisane są wskazówki na temat konkretnych działań. Kolejną część poradnika stanowi podsumowanie możliwości, które daje Facebook w kontekście dbania o wizerunek pracodawcy. W tej części poruszony zostaje temat: Facebook, czy to tani sposób na rekrutację? Na podstawie konkretnych przykładów zaprezentowane są działania firm na polskim rynku. Ostatnia część, Rola social media w HR marketingu, to szczegółowy materiał, opatrzony statystykami, który prezentuje potencjał wykorzystania Facebooku do employer brandingu. Cała publikacja podsumowana jest komentarzami i poradami ekspertów, takich jak Aleksandra Jarośkiewicz (Head of Digital w Connectis), Marcin Fiedziukiewicz (CEO w Jobsquare) i Maciej Sokołowski (Parnter w Attention Markeing).

Poradnik można pobrać za darmo z: https://www.newspoint.pl/PoradnikNewspointJakUzywacFacebooka.pdf

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

1 lutego 2022, Adriana Baranowska

Podsumowanie nowości 2021 w Newspoint

Współczesne technologie zmieniają się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. Zespół Newspoint nieustannie pracuje nad rozszerzaniem oferty i wdrażaniem kolejnych funkcjonalności narzędzia do monitoringu mediów. Co nowego pojawiło się w Newspoint na przestrzeni całego 2021 roku? Zapraszamy do naszego podsumowania.

28 stycznia 2022, Robert Sadowski

M-commerce – dlaczego warto się nim zainteresować?

Większość z osób czytających ten tekst będzie przeglądać go na swoim małym centrum dowodzenia. Oczywiście mowa o smartfonie, który stanowi nieodzowną część naszego życia – przedłużenie naszego ciała, naszej woli, a także naszego biznesu! Coraz więcej danych przekonuje, że nie tyle warto optymalizować swój e-commerce pod kątem telefonów komórkowych, co jest to wręcz dogmatem nowych...