Jak używać Facebooka, by zyskał Employer Branding

13 marca 2018, Robert Sadowski

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to wielofunkcyjne narzędzia służące do komunikacji nie tylko pomiędzy znajomymi, ale też tej związanej z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi. Nic więc dziwnego, że również firmy-pracodawcy dostrzegają potencjał takich platform jak Facebook w działaniach z zakresu employer brandingu. Co więcej, przy szybkim rozwoju mediów społecznościowym, a co za tym idzie, komunikacji internetowej, działania w tym obszarze stają się już koniecznością.

Facebook dzisiaj to wielofunkcyjna platforma pozwalająca się komunikować, tworzyć całe grupy tematyczne, gdzie można dzielić się swoimi poglądami (i nie tylko), miejsce ogłoszeń, reklam, organizowania eventów i wiele innych. Wszystko to sprawia, że ten największy serwis społecznościowy jest jednym z głównych miejsc komunikacji marketingowej firm oraz świetną platformą dla zarówno dla osób poszukujących z pracy, jak i szukających pracowników. To tu można znaleźć opinie, komentarze czy działania komunikacyjne potencjalnego pracodawcy. Jak zatem budować wizerunek dobrego pracodawcy na Facebooku?

Zespół Newspoint, przy pomocy branżowych ekspertów, przygotował specjalny poradnik, który wyjaśnia, jak używać Facebooka, aby zyskał employer branding. Publikacja składa się z kilku części. W pierwszej przedstawione są najlepsze praktyki – zwięźle i w punkt opisane są wskazówki na temat konkretnych działań. Kolejną część poradnika stanowi podsumowanie możliwości, które daje Facebook w kontekście dbania o wizerunek pracodawcy. W tej części poruszony zostaje temat: Facebook, czy to tani sposób na rekrutację? Na podstawie konkretnych przykładów zaprezentowane są działania firm na polskim rynku. Ostatnia część, Rola social media w HR marketingu, to szczegółowy materiał, opatrzony statystykami, który prezentuje potencjał wykorzystania Facebooku do employer brandingu. Cała publikacja podsumowana jest komentarzami i poradami ekspertów, takich jak Aleksandra Jarośkiewicz (Head of Digital w Connectis), Marcin Fiedziukiewicz (CEO w Jobsquare) i Maciej Sokołowski (Parnter w Attention Markeing).

Poradnik można pobrać za darmo z: https://www.newspoint.pl/PoradnikNewspointJakUzywacFacebooka.pdf

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...