Jak używać Facebooka, by zyskał Employer Branding

13 marca 2018, Robert Sadowski

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to wielofunkcyjne narzędzia służące do komunikacji nie tylko pomiędzy znajomymi, ale też tej związanej z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi. Nic więc dziwnego, że również firmy-pracodawcy dostrzegają potencjał takich platform jak Facebook w działaniach z zakresu employer brandingu. Co więcej, przy szybkim rozwoju mediów społecznościowym, a co za tym idzie, komunikacji internetowej, działania w tym obszarze stają się już koniecznością.

Facebook dzisiaj to wielofunkcyjna platforma pozwalająca się komunikować, tworzyć całe grupy tematyczne, gdzie można dzielić się swoimi poglądami (i nie tylko), miejsce ogłoszeń, reklam, organizowania eventów i wiele innych. Wszystko to sprawia, że ten największy serwis społecznościowy jest jednym z głównych miejsc komunikacji marketingowej firm oraz świetną platformą dla zarówno dla osób poszukujących z pracy, jak i szukających pracowników. To tu można znaleźć opinie, komentarze czy działania komunikacyjne potencjalnego pracodawcy. Jak zatem budować wizerunek dobrego pracodawcy na Facebooku?

Zespół Newspoint, przy pomocy branżowych ekspertów, przygotował specjalny poradnik, który wyjaśnia, jak używać Facebooka, aby zyskał employer branding. Publikacja składa się z kilku części. W pierwszej przedstawione są najlepsze praktyki – zwięźle i w punkt opisane są wskazówki na temat konkretnych działań. Kolejną część poradnika stanowi podsumowanie możliwości, które daje Facebook w kontekście dbania o wizerunek pracodawcy. W tej części poruszony zostaje temat: Facebook, czy to tani sposób na rekrutację? Na podstawie konkretnych przykładów zaprezentowane są działania firm na polskim rynku. Ostatnia część, Rola social media w HR marketingu, to szczegółowy materiał, opatrzony statystykami, który prezentuje potencjał wykorzystania Facebooku do employer brandingu. Cała publikacja podsumowana jest komentarzami i poradami ekspertów, takich jak Aleksandra Jarośkiewicz (Head of Digital w Connectis), Marcin Fiedziukiewicz (CEO w Jobsquare) i Maciej Sokołowski (Parnter w Attention Markeing).

Poradnik można pobrać za darmo z: https://www.newspoint.pl/PoradnikNewspointJakUzywacFacebooka.pdf

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 marca 2023, Robert Sadowski

Zerknij w przeszłość – analiza danych i wyników z różnych narzędzi marketingowych

Otaczający nas świat bardzo szybko się rozwija i wraz z nim równie szybko rozwija się technologia, która umożliwia nam usprawnianie wielu procesów związanych z naszym codziennym życiem oraz pracą. Nowe technologie digital to jednak także wiele nowych danych, których gromadzenie i analizowanie jest niezwykle istotne — szczególnie w kontekście marketingu. Dlaczego tak jest? Wyjaśniamy w...

28 marca 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów w walce z dezinformacją wojenną

Jak biały wywiad (OSINT) wpływa na postrzeganie nowoczesnej wojny? Czym w ogóle jest OSINT? W artykule zaprezentujemy między innymi, jak narzędzia do monitorowania mediów usprawniają działania OSINT.

2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień.