Jak używać Facebooka, by zyskał Employer Branding

13 marca 2018, Robert Sadowski

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to wielofunkcyjne narzędzia służące do komunikacji nie tylko pomiędzy znajomymi, ale też tej związanej z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi. Nic więc dziwnego, że również firmy-pracodawcy dostrzegają potencjał takich platform jak Facebook w działaniach z zakresu employer brandingu. Co więcej, przy szybkim rozwoju mediów społecznościowym, a co za tym idzie, komunikacji internetowej, działania w tym obszarze stają się już koniecznością.

Facebook dzisiaj to wielofunkcyjna platforma pozwalająca się komunikować, tworzyć całe grupy tematyczne, gdzie można dzielić się swoimi poglądami (i nie tylko), miejsce ogłoszeń, reklam, organizowania eventów i wiele innych. Wszystko to sprawia, że ten największy serwis społecznościowy jest jednym z głównych miejsc komunikacji marketingowej firm oraz świetną platformą dla zarówno dla osób poszukujących z pracy, jak i szukających pracowników. To tu można znaleźć opinie, komentarze czy działania komunikacyjne potencjalnego pracodawcy. Jak zatem budować wizerunek dobrego pracodawcy na Facebooku?

Zespół Newspoint, przy pomocy branżowych ekspertów, przygotował specjalny poradnik, który wyjaśnia, jak używać Facebooka, aby zyskał employer branding. Publikacja składa się z kilku części. W pierwszej przedstawione są najlepsze praktyki – zwięźle i w punkt opisane są wskazówki na temat konkretnych działań. Kolejną część poradnika stanowi podsumowanie możliwości, które daje Facebook w kontekście dbania o wizerunek pracodawcy. W tej części poruszony zostaje temat: Facebook, czy to tani sposób na rekrutację? Na podstawie konkretnych przykładów zaprezentowane są działania firm na polskim rynku. Ostatnia część, Rola social media w HR marketingu, to szczegółowy materiał, opatrzony statystykami, który prezentuje potencjał wykorzystania Facebooku do employer brandingu. Cała publikacja podsumowana jest komentarzami i poradami ekspertów, takich jak Aleksandra Jarośkiewicz (Head of Digital w Connectis), Marcin Fiedziukiewicz (CEO w Jobsquare) i Maciej Sokołowski (Parnter w Attention Markeing).

Poradnik można pobrać za darmo z: https://www.newspoint.pl/PoradnikNewspointJakUzywacFacebooka.pdf

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...