Komentuj. Nie obrażaj – akcja społeczna

22 maja 2012, Paulina Pocheć

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wraz z firmami członkowskimi przygotował akcję „Komentuj. Nie obrażaj.”, której celem jest podniesienie poziomu kultury wypowiedzi w Internecie. Pierwszym celem przedsięwzięcia było opracowanie badania diagnozującego stan dyskusji w polskiej Sieci. Drugim założeniem projektu jest promowanie kulturalnego zachowywania się w wirtualnym świecie. Pomysłodawcą akcji jest Onet. Projekt jest wspierany przez największe media działające w polskim internecie, zrzeszone w IAB Polska.

Akcja ma również swoją stronę www.komentujnieobrazaj.pl.Przedstawiono na niej także wyniki badania przeprowadzonego przez IAB Polska. Badanie dotyczyło kultury wypowiedzi w Internecie. Z badania wynika, że komentarze przyjęte ogólnie za obraźliwe stanowią około 1 procenta wszystkich komentarzy. IAB Polska ze wsparciem naukowym oraz kluczowych podmiotów branży online zrealizowało projekt badawczy, który miał na celu kwantyfikację poziomu kultury wypowiedzi w internecie. Analiza wyników pokazuje, że poziom niekulturalnych wypowiedzi w sieci jest znikomy, jednak ma bardzo duży wpływ na postrzeganie medium – mówi Paweł Kolenda, manager ds. badań w IAB Polska, koordynator projektu.

Z wynikami badania można zapoznać się w raporcie badawczym „Kultura obrażania” opublikowanym przez IAB Polska. Dane do badania – wypowiedzi z forów zawierających określone słowa kluczowe zdefiniowane przez badaczy – pochodziły z systemu Newspoint Social Media.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.