Konferencja o marketingu szeptanym

24 marca 2009, Paulina Pocheć

Czy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Dlaczego idee marketingu szeptanego są często sprowadzane do pisania na forach pod fałszywymi nickami? Dlaczego tak niewiele podmiotów nie przyznaje się do stosowania szeptania w swoich kampaniach? Jak marketing szeptany postrzega branża PR i branża reklamowa? Czy opracowywany właśnie kodeks etyczny jest w stanie poprawić sytuacje? Jaka jest różnica między szeptaniem a szemraniem i dlaczego jest tyle fałszywych komentarzy na forach i blogach skoro nikt do stosowania nieetycznych metod się nie przyznaje? Czym tak naprawdę zajmuje się pracownik ePR oraz co to jest „baza szeptaczy”?  To tylko część problemów i pytań jakie zostaną postawione na „Takiej konferencji rze muwie WOMM” w Warszawie 27 marca 2009.

Czy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Dlaczego idee marketingu szeptanego są często sprowadzane do pisania na forach pod fałszywymi nickami? Dlaczego tak niewiele podmiotów nie przyznaje się do stosowania szeptania w swoich kampaniach? Jak marketing szeptany postrzega branża PR i branża reklamowa? Czy opracowywany właśnie kodeks etyczny jest w stanie poprawić sytuacje? Jaka jest różnica między szeptaniem a szemraniem i dlaczego jest tyle fałszywych komentarzy na forach i blogach skoro nikt do stosowania nieetycznych metod się nie przyznaje? Czym tak naprawdę zajmuje się pracownik ePR oraz co to jest „baza szeptaczy”?  To tylko część problemów i pytań jakie zostaną postawione na „Takiej konferencji rze muwie WOMM” w Warszawie 27 marca 2009.

Do grona prelegentów i uczestników dyskusji panelowych zostali zaproszeni obserwatorzy mediów, specjaliści branży reklamowej oraz praktycy z agencji zajmujących się zagadnieniami marketingu szeptanego. Zagrożenia, konsekwencje i problemy związane z nieetycznymi zachowaniami będziemy poruszać podczas dwóch paneli dyskusyjnych (osobny dla branży PR i branży interaktywnej)

Prelegenci: Maciej Budzich (blog.mediafun.pl), Natalia Hatalska (Hatalska.com), Piotr „VaGla” Waglowski (prawo.vagla.pl), Mariusz Woźnicki (Harder & Harder), Michał Wolniak (Heureka).

Panele dyskusyjne:
1. Jak branża PR postrzega marketing szeptany (Norbert Kilen, Sebastian Łuczak, Marek Wróbel, Maciej Makuszewski)
2. Marketing szeptany – etyka, kodeksy i przyszłość branży (przedstawiciele agencji reklamowych i branży interaktywnej)

Podczas konferencji zostaną również pokazane pierwsze efekty opracowywanego przez IAA oraz branżę reklamową Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego.

Taka konferencja rze muwie WOMM
27 marca 2009, godz. 17:15
Sala Konferencyjna (I piętro) Ośrodek Sportu i Rekreacji „Polna”
ul. Polna 7a, 00-625 Warszawa

wstęp wolny po uprzedniej rejestracji i potwierdzeniu przez organizatora:
https://oiola.com/e/348-taka-konferencja-rze-muwie-womm/

Organizator:
Maciej Budzich (www.blog.mediafun.pl)
502-265-535
maciek@mediafun.plmaciek@mediafun.pl

Sponsor główny: Harder & Harder
Patroni medialni: Visual Communication, Marketing & More, Marketing przy Kawie, Interaktywnie.com, Mediarun, Marketing w Praktyce, Media2.pl, NewsPoint

Aktualne informacje o konferencji oraz zapisy:
https://www.blog.mediafun.pl/index.php/2009/03/20/zapraszam-na-konferencje-o-marketingu-szeptanym-%E2%80%9Etaka-konferencja-rze-muwie-womm%E2%80%9D/



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.