Kongres Online Marketing – podsumowanie

13 października 2017, Marek Bysaha

Kolejna edycja Kongresu Online Marketingu za nami. Ważne branżowe wydarzenie spotkało się z wieloma pozytywnymi opiniami i już nie możemy się doczekać kolejnego. Uznaliśmy, że najwyższy czas na podsumowanie i przygotowaliśmy krótką infografikę, która pokazuje kongres w liczbach.

Kongres Online Marketing

Analiza, której dokonaliśmy, obejmowała okres od 10.09 do 10.10.2017. Media badane przez Newspoint podzieliliśmy na społeczności (Facebook, Google+), mikroblogi (Twitter, Wykop), zdjęcia (Instagram, Pinterest) i wideo (YouTube, Vimeo). Słowa kluczowe uwzględnione w badaniu to: Online Mkt., Kongres Online Marketing, #OnlineMkt, @MagazynOnlineMarketing, onlinemarketingmagazyn, @MagazynOM, #OnlineMKT, #Kongresonlinemarketing, #magazynonlinemarketing, #kongresOM, #onlinemarketingkongres.

Pierwszą rzeczą, na jaką warto zwrócić uwagę jest to, do ilu osób trafiła informacja o wydarzeniu. Estymowany zasięg ostatniej edycji KOMu wynosił 1 654 718. Biorąc pod uwagę, że to impreza przeznaczona dla konkretnej branży, jest to wynik, który może zadowalać. Kolejną liczbą, która przykuwa uwagę jest ekwiwalent reklamowy, który wynosił 416 443 zł.

Kolejnymi statystykami, na które warto zwrócić uwagę jest udział poszczególnych mediów, w których pojawiały się wzmianki o kongresie. Okazuje się, że najwięcej wzmianek pojawiało się na mikroblogach, co stanowiło 54%. Na drugim miejscu znajdują się społeczności z 23% wynikiem. Pozostałe miejsca to kolejno: zdjęcia – 20%, oraz, ex aequo, portale i materiały wideo – po 1% każde.

Czy wśród ludzi, którzy wzmiankowali o wydarzeniu, więcej  jest kobiet czy mężczyzn? Zgodnie z naszą analizą, niewielką przewagę w tej kwestii mają mężczyźni. Stanowili oni 54%, podczas gdy kobiety 46%. Różnica jest jednak na tyle niewielka, że śmiało można powiedzieć, że ten event budził duże zainteresowanie zarówno u pań, jak i u panów.

Kolejna edycja Kongresu Online Marketingu odbędzie się 1 marca. Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć TU. My już nie możemy się doczekać!

Jeśli jesteś zainteresowany podobnymi analizami i raportami Newspoint – zgłoś się do nas: kontakt@newspoint.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.