Konkurs dla tropicieli reputacji w łeb2.0

20 marca 2010, Paulina Pocheć

We wspólpracy z Mirkiem Połyniakiem, autorem bloga „Skuteczny e-marketing” ogłaszamy konkurs, który polega na wyszukaniu w internecie negatywnego komentarza na temat jakiejkolwiek marki lub firmy i zamieszczenia go pod notką o konkursie na blogu Mirka. Jedna osoba może zamieścić tylko jeden komentarz (ale za to podać kilka przykładów). Trzy przykłady, najciekawsze według jury konkursowego, zostaną nagrodzone książkami dotyczącymi e-marketingu. Konkurs zakończy się w środę, 31 marca b.r., a lista zwycięzców zostanie ogłoszona przez nas w środę, 7 kwietnia 2010 r. na stronie konkursowej i blogu Mirka.

Zacytuj znaleziony przez Ciebie w sieci negatywny komentarz na temat jakiejkolwiek marki lub firmy. Podaj link do źródła.

Blog biorący udział w konkursie

Mirek Połyniak https://mirekpolyniak.wordpress.com – Skuteczny e-marketing

NAGRODA KONKURSOWA:

Najlepsze odpowiedzi Jury Konkursowe nagrodzi książkami poświęconymi marketingowi szeptanemu. Do rozdania mamy trzy książki Marka Hughesa, „Marketing szeptany – Buzzmarketing”, wydanymi przez wydawnictwo MT Biznes.

Fundator Nagród

Nagrody książkowe ufundowała firma NetSprint.pl, która pod marką NewsPoint dostarcza rozwiązań do monitorowania internetu: NewsPoint (monitoring portali) oraz NewsPoint UGC (monitoring social media).

Regulamin Konkursu:

  1. Organizatorem Konkursu są Mirek Połyniak – autor bloga mirekpolyniak.wordpress.com oraz firma NetSprint.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Bieżanowskiej 7.
  2. Zadanie konkursowe brzmi: „Zacytuj znaleziony przez Ciebie w sieci negatywny komentarz na temat jakiejkolwiek marki lub firmy. Podaj link do źródła”.
  3. Konkurs trwa od 9 marca do 31 marca 2010 roku.
  4. W Konkursie biorą udział wyłącznie odpowiedzi na zadanie konkursowe zamieszczone na blogu mirekpolyniak.wordpress.com w formie komentarza. Jedna osoba może zamieścić wyłącznie jeden komentarz – w przypadku zamieszczenia większej ilości komentarzy, uczestnik konkursu będzie liczony jeden raz.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu trwania Konkursu. W Konkursie może wziąć udział każdy pełnoletni Internauta, poza pracownikami firmy NetSprint.pl Sp. z o.o.
  6. Fundatorem nagród książkowych jest NetSprint.pl Sp. z o.o.
  7. Spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi konkursowych zostaną wybrane trzy odpowiedzi, które zostaną nagrodzone książkami „Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu” Marka Hughesa.
  8. Odpowiedzi na pytanie konkursowe będą oceniane przez Jury Konkursowe w składzie: Mirek Połyniak – autor bloga, Anna Miotk – NetSprint.pl.
  9. Każdy uczestnik wyraża zgodę na publikację jego imienia i nazwiska na liście osób nagrodzonych
  10. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronie konkursowej w dniu 7 kwietnia poprzez zamieszczenie listy Uczestników nagrodzonych w Konkursie.
  11. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Konkursie po powiadomieniu o tym Organizatora Konkursu.


Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.