Konkurs dla tropicieli reputacji w łeb2.0

20 marca 2010, Paulina Pocheć

We wspólpracy z Mirkiem Połyniakiem, autorem bloga „Skuteczny e-marketing” ogłaszamy konkurs, który polega na wyszukaniu w internecie negatywnego komentarza na temat jakiejkolwiek marki lub firmy i zamieszczenia go pod notką o konkursie na blogu Mirka. Jedna osoba może zamieścić tylko jeden komentarz (ale za to podać kilka przykładów). Trzy przykłady, najciekawsze według jury konkursowego, zostaną nagrodzone książkami dotyczącymi e-marketingu. Konkurs zakończy się w środę, 31 marca b.r., a lista zwycięzców zostanie ogłoszona przez nas w środę, 7 kwietnia 2010 r. na stronie konkursowej i blogu Mirka.

Zacytuj znaleziony przez Ciebie w sieci negatywny komentarz na temat jakiejkolwiek marki lub firmy. Podaj link do źródła.

Blog biorący udział w konkursie

Mirek Połyniak https://mirekpolyniak.wordpress.com – Skuteczny e-marketing

NAGRODA KONKURSOWA:

Najlepsze odpowiedzi Jury Konkursowe nagrodzi książkami poświęconymi marketingowi szeptanemu. Do rozdania mamy trzy książki Marka Hughesa, „Marketing szeptany – Buzzmarketing”, wydanymi przez wydawnictwo MT Biznes.

Fundator Nagród

Nagrody książkowe ufundowała firma NetSprint.pl, która pod marką NewsPoint dostarcza rozwiązań do monitorowania internetu: NewsPoint (monitoring portali) oraz NewsPoint UGC (monitoring social media).

Regulamin Konkursu:

  1. Organizatorem Konkursu są Mirek Połyniak – autor bloga mirekpolyniak.wordpress.com oraz firma NetSprint.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Bieżanowskiej 7.
  2. Zadanie konkursowe brzmi: „Zacytuj znaleziony przez Ciebie w sieci negatywny komentarz na temat jakiejkolwiek marki lub firmy. Podaj link do źródła”.
  3. Konkurs trwa od 9 marca do 31 marca 2010 roku.
  4. W Konkursie biorą udział wyłącznie odpowiedzi na zadanie konkursowe zamieszczone na blogu mirekpolyniak.wordpress.com w formie komentarza. Jedna osoba może zamieścić wyłącznie jeden komentarz – w przypadku zamieszczenia większej ilości komentarzy, uczestnik konkursu będzie liczony jeden raz.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu trwania Konkursu. W Konkursie może wziąć udział każdy pełnoletni Internauta, poza pracownikami firmy NetSprint.pl Sp. z o.o.
  6. Fundatorem nagród książkowych jest NetSprint.pl Sp. z o.o.
  7. Spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi konkursowych zostaną wybrane trzy odpowiedzi, które zostaną nagrodzone książkami „Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu” Marka Hughesa.
  8. Odpowiedzi na pytanie konkursowe będą oceniane przez Jury Konkursowe w składzie: Mirek Połyniak – autor bloga, Anna Miotk – NetSprint.pl.
  9. Każdy uczestnik wyraża zgodę na publikację jego imienia i nazwiska na liście osób nagrodzonych
  10. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronie konkursowej w dniu 7 kwietnia poprzez zamieszczenie listy Uczestników nagrodzonych w Konkursie.
  11. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Konkursie po powiadomieniu o tym Organizatora Konkursu.


Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...