Konkurs Walentynkowy – Wygraj kamerę internetową!

14 lutego 2013, Paulina Pocheć

Walentynki, to ble ble ble ble… Wiadomo, „Love is in the air”, „All you need is love”, „That’s amore” i inne utwory, które zalewają nasze radiostacje i „niszczą nasze umysły” – jak napisał jeden z internautów, którego wpis o święcie zakochanych wyłowiliśmy z naszego monitoringu. Zadamy Wam retoryczne pytanie – Jak spędzacie ten dzień? Większość z Was będzie pewnie w pracy, część w szkole, a niektórzy na urlopie lub zwolnieniu lekarskim – w końcu zima do czegoś zobowiązuję. Aby osłodzić Wam nieco atmosferę dnia św. Walentego, proponujemy Wam filmowy konkurs, w którym do wygrania mamy kamerki internetowe. Jeżeli lubisz oglądać filmy, to jest to zabawa dla Ciebie!

Czy jest na sali ktoś, kto nie oglądał choć raz jakiejś produkcji romantycznej? Komedii, dramatu, melodramatu czy obyczajowego filmidła? Ano, nie ma. Co należy zrobić, aby wygrać kamerkę? Na adres newspoint@www.newspoint.pl wyślij plakat filmowy swojego ulubionego filmu o miłości i w trzech – czterech zdaniach (nie więcej, prosimy, dbaj o nasze oczy) napisz dlaczego ten film należy do Twoich faworytów.

Na Wasze maile czekamy do 24 lutego 2013 r. Pamiętajcie, do oddania w dobre ręce mamy, aż 10 kamerek – takich, jak na zdjęciu. Powodzenia!

Przed wzięciem udziału w naszym konkursie prosimy o zapoznanie się z jego regulaminem.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.