Marketing bezpośredni na nowe czasy – Rewolucja w Komunikacji

19 maja 2009, Paulina Pocheć

We czwartek, 28 maja, w siedzibie Agory w Warszawie, odbędzie się XI seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: Marketing bezpośredni na nowe czasy – skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory w czwartek, 28 maja, na godz. 10.00. Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona marketingowi bezpośredniemu. Marketing bezpośredni (nazywany też ostatnio marketingiem zintegrowanym) jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziedziną szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Marketing bezpośredni jest rozumiany jako interaktywne, bezpośrednie i personalizowane działania marketingowe. Działania te wykorzystują techniki, których nadrzędną cechą jest mierzalność reakcji oraz tworzenie personalnej więzi z klientem (lojalność konsumenta). Do podstawowych technik marketingu bezpośredniego zaliczamy: 1. Przesyłka bezpośrednia (B2B oraz B2C) 2. Promocje sprzedaży 3. Telemarketing 4. Marketing mobilny (np. SMS-y i MMS-y) 5. Marketing internetowy (w tym m.in.: strony www.; SEM – marketing w wyszukiwarkach; e-mailingi; newslettery, marketing wirusowy) 6. Direct Response Advertising (np. kanały TV służące bezpośredniemu nabyciu produktu lub usługi). W trakcie seminarium przedstawimy i omówimy najważniejsze trendy i zagadnienia związane z powyższym tematem.

W seminarium udział wezmą:

  • Xawery Konarski, Kancelaria Traple Konarski Podrecki
  • Krzysztof Dębowski, SARE
  •  Mariusz Pawłowski, Acxiom
  • Patrycja Kunkel, Agora
  • Katarzyna Domańska, Think Open
  • Borys Wróbel, Mobijoy
  • Michał Białek, Wykop.pl

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na stronie projektu Rewolucja w Komunikacji.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.