„Marki w mediach społecznościowych, czyli jak mierzyć niemierzalne”

19 marca 2013, Paulina Pocheć

Media społecznościowe niewątpliwie zmieniły krajobraz globalnej rzeczywistości medialnej. Przede wszystkim, umożliwiły rzeszom ludzi komunikowanie się na masową skalę. Co ważne – nie tylko między sobą, lecz także na forum publicznym. Można zaryzykować stwierdzenie, że w pewien sposób oddały głos jednostce.” – piszą w portalu Gazeta Finansowa Online Joanna Waś-Smyrgała (Social Media Manager, Interactive Partners) oraz Aleksander Szulc (Head of Marketing and PR, Sotrender) w swoim artykule „Marki w mediach społecznościowych, czyli jak mierzyć niemierzalne„, w którym wspominają m.in. o Newspoint w kontekście firm zajmujących się monitoringiem internetu.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów skutecznym narzędziem w zarządzaniu kryzysowym dla koncernu naftowego Petrobras

Jedną z najważniejszych zasad w zarządzaniu kryzysowym jest szybka reakcja. Umożliwia to zaplanowanie odpowiedniej strategii działań, przed kulminacją potencjalnych zdarzeń. Przykładem takich działań było skuteczne wykorzystanie monitoringu mediów przez brazylijski koncern naftowy Petrobras podczas zamieszek w Brazylii, które miały miejsce wraz z początkiem roku. 

19 stycznia 2023, Robert Sadowski

Koniec z fałszywymi promocjami i opiniami w sieci

Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów. Jak wskazuje Prezes UOKiK, wprowadzone zmiany są istotne dla kupujących online m.in. w zakresie sprawdzania opinii w sieci, zasad dotyczących wystawiania ofert oraz aktualizacji treści i usług cyfrowych.