Miliard wpisów w indeksie social media

21 października 2013, Paulina Pocheć

Rozwiązanie do monitoringu internetu firmy Newspoint, dostawcy usług kompleksowego monitoringu mediów, na początku września zebrało miliardowy dokument.

Na początku września indeks wyszukiwawczy Newspoint zebrał miliardowy dokument z mediów społecznościowych. „Tak duża baza artykułów, które zgromadziliśmy od połowy 2008 roku, kiedy to przeprowadzaliśmy pierwsze testy usługi, jest potwierdzeniem jakości naszego monitoringu. Dzięki temu, że jesteśmy w stanie przetwarzać tak ogromną ilość dokumentów, oferujemy też bardzo dokładne pokrycie mediów społecznościowych” – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Obecnie aplikacja Newspoint służąca do monitorowania Internetu uwzględnia materiały z ponad 4 500 polskich portali oraz ponad 6 mln źródeł w social media. W bazie dostępnych artykułów jest już ponad 40 milionów artykułów polskojęzycznych, prawie 400 milionów anglojęzycznych, ponad 175 milionów niemieckojęzycznych i prawie 350 milionów artykułów w językach takich, jak rosyjski, litewski, portugalski, rumuński czy bułgarski.

Newspoint oferuje również kompleksową monitoring mediów tradycyjnych, jak również sprzedaż danych oraz pogłębione raporty
i analizy. Spółka dba o najwyższe na polskim rynku standardy jakości danych i największy zakres monitorowania. Potwierdza to członkostwo w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Pomiaru i Oceny Komunikacji (AMEC) oraz zaufanie wielu polskich
i zagranicznych klientów oraz partnerów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...