Miliard wpisów w indeksie social media

21 października 2013, Paulina Pocheć

Rozwiązanie do monitoringu internetu firmy Newspoint, dostawcy usług kompleksowego monitoringu mediów, na początku września zebrało miliardowy dokument.

Na początku września indeks wyszukiwawczy Newspoint zebrał miliardowy dokument z mediów społecznościowych. „Tak duża baza artykułów, które zgromadziliśmy od połowy 2008 roku, kiedy to przeprowadzaliśmy pierwsze testy usługi, jest potwierdzeniem jakości naszego monitoringu. Dzięki temu, że jesteśmy w stanie przetwarzać tak ogromną ilość dokumentów, oferujemy też bardzo dokładne pokrycie mediów społecznościowych” – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Obecnie aplikacja Newspoint służąca do monitorowania Internetu uwzględnia materiały z ponad 4 500 polskich portali oraz ponad 6 mln źródeł w social media. W bazie dostępnych artykułów jest już ponad 40 milionów artykułów polskojęzycznych, prawie 400 milionów anglojęzycznych, ponad 175 milionów niemieckojęzycznych i prawie 350 milionów artykułów w językach takich, jak rosyjski, litewski, portugalski, rumuński czy bułgarski.

Newspoint oferuje również kompleksową monitoring mediów tradycyjnych, jak również sprzedaż danych oraz pogłębione raporty
i analizy. Spółka dba o najwyższe na polskim rynku standardy jakości danych i największy zakres monitorowania. Potwierdza to członkostwo w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Pomiaru i Oceny Komunikacji (AMEC) oraz zaufanie wielu polskich
i zagranicznych klientów oraz partnerów.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.