Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

W 2023 roku duże znaczenie będzie miała obsługa klienta – autentyczna komunikacja i budowanie trwałych relacji. Mamy sztuczną inteligencję i boty, które odpowiadają na pytania klientów, ale mamy również konsumentów spragnionych pozytywnych doświadczeń, łaknących specjalistycznej wiedzy, czy seniorów (tak zwane pokolenie Silver), którzy oczekują realnej pomocy człowieka, a nie „maszyny”.

Według 44% klientów, rozmowa z żywą osobą podczas kupowania produktów na stronie jest jedną z najważniejszych rzeczy, jaką strona może zaoferować (źródło: blog.happyfoxchat.com). Widget do oddzwaniania callback24 bardzo w tym pomaga. To narzędzie umożliwiające kontakt z klientem ze strony internetowej w 15 sekund. 

Dlaczego działanie callback24 jest zbieżne z Newspoint?

Newspoint pozwala monitorować markę w mediach cyfrowych i tradycyjnych. Wszystko to, co jest na zewnątrz – frazy, linki, strony, posty, komentarze plus media tradycyjne. Z kolei callback24 pozwoli monitorować to, co dzieje się wewnątrz – obsługę klienta, pracę Twoich handlowców, efektywność działań promocyjnych.

Działanie Twojego biznesu, na szczeblu najbliższym klientowi, ma realny wpływ na to, co napiszą o Tobie i Twojej firmie w internecie, w tym na przykład negatywne opinie klientów. Dlatego warto to monitorować i reagować na wszystkie nieodebrane połączenia.

Callback24 na stronie internetowej

Uruchomienie widgetu słuchawki na stronie internetowej pozwala zareagować na potrzeby klienta w 15 sekund – klient zostawia swój numer telefonu i w tym samym czasie rozdzwania się Twoja aplikacja. Zobaczysz numer klienta i adres strony internetowej, z której dzwoni.

Dlaczego to jest takie ważne? Klienci oczekują odpowiedzi „tu i teraz”. Bardzo często w trakcie oczekiwania na jeden taki telefon ważą się losy złożenia oferty lub realizacji zamówienia.

Niezwykle istotna jest również wielokanałowa komunikacja w jednym narzędziu – oddzwanianie, czatowanie i mailowanie. Twoją ofertę obserwują konsumenci w różnym wieku, z różnymi preferencjami zakupowymi i komunikacyjnymi. 

Ale to nie wszystko, widget do oddzwaniania to również:

  • do 30% więcej połączeń ze strony internetowej – skuteczne mechanizmy wzywające do akcji zwiększają liczbę klientów dzwoniących ze strony
  • pozyskiwanie klientów poza godzinami pracy Twojej firmy
  • oddzwanianie z Twojego numeru telefonu
  • lepsza jakość obsługi klienta, budowanie lojalności, lepsze doświadczenia klienta i otrzymywane opinie

Callback24 w sklepie internetowym

Widget w sklepie internetowym daje odpowiedź na pytanie – ilu klientów kupiło, dzięki temu, że z nimi rozmawiałem.

Odpowiednio wdrożone algorytmy potrafią dopasować rozmowę telefoniczną do procesu zakupowego w sklepie. To znaczy, że będziesz dokładnie wiedział, którzy klienci kupili Twój produkt wykorzystując wcześniej rozmowy w callback24.

Usługa taka wpływa również na:

  • zmniejszenie liczby porzuconych koszyków (reagujesz od razu na problemy klienta)
  • zwiększenie wartości zamówienia (dosprzedajesz w trakcie rozmowy)
  • łatwiejszy kontakt z klientem (3 formy kontaktu)
  • poznanie potrzeb klienta (wiesz, w jakim celu dzwonią)
  • poprawa jakości obsługi klienta (reagujesz sprawnie na potrzeby klientów)
  • przechowujesz wszystkie dane w CRMie

Callback24 dla firm

Inwestując pieniądze i czas w poznanie narzędzia na pewno się zastanawiasz – co ja z tego będę miał? Czy mi się to opłaci? Wiesz już, co zmienia takie narzędzie w serwisie internetowym, teraz dowiesz się, jak wpływa na samą firmę.

Dzięki usłudze oddzwaniania:

  • dowiesz się, w jaki sposób klienci kontaktują się z Twoją firmą (śledzenie połączeń przychodzących, wychodzących i ze strony internetowej)
  • zwiększysz liczbę rozmów sprzedażowych
  • otrzymasz dostęp do kompletnego systemu zarządzania potencjalnymi klientami
  • poprawisz Customer Experience, czyli pozytywne doświadczenia klientów
  • zbadasz efektywność prowadzonego marketingu, zoptymalizujesz budżety reklamowe
  • zautomatyzujesz procesy sprzedażowe
  • wykorzystasz potencjał swoich pracowników

Wspólnie z Newspoint otrzymasz narzędzia skutecznie monitorujące media i działania wewnątrz organizacji. Zapraszamy do testowania.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...