Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

W 2023 roku duże znaczenie będzie miała obsługa klienta – autentyczna komunikacja i budowanie trwałych relacji. Mamy sztuczną inteligencję i boty, które odpowiadają na pytania klientów, ale mamy również konsumentów spragnionych pozytywnych doświadczeń, łaknących specjalistycznej wiedzy, czy seniorów (tak zwane pokolenie Silver), którzy oczekują realnej pomocy człowieka, a nie „maszyny”.

Według 44% klientów, rozmowa z żywą osobą podczas kupowania produktów na stronie jest jedną z najważniejszych rzeczy, jaką strona może zaoferować (źródło: blog.happyfoxchat.com). Widget do oddzwaniania callback24 bardzo w tym pomaga. To narzędzie umożliwiające kontakt z klientem ze strony internetowej w 15 sekund. 

Dlaczego działanie callback24 jest zbieżne z Newspoint?

Newspoint pozwala monitorować markę w mediach cyfrowych i tradycyjnych. Wszystko to, co jest na zewnątrz – frazy, linki, strony, posty, komentarze plus media tradycyjne. Z kolei callback24 pozwoli monitorować to, co dzieje się wewnątrz – obsługę klienta, pracę Twoich handlowców, efektywność działań promocyjnych.

Działanie Twojego biznesu, na szczeblu najbliższym klientowi, ma realny wpływ na to, co napiszą o Tobie i Twojej firmie w internecie, w tym na przykład negatywne opinie klientów. Dlatego warto to monitorować i reagować na wszystkie nieodebrane połączenia.

Callback24 na stronie internetowej

Uruchomienie widgetu słuchawki na stronie internetowej pozwala zareagować na potrzeby klienta w 15 sekund – klient zostawia swój numer telefonu i w tym samym czasie rozdzwania się Twoja aplikacja. Zobaczysz numer klienta i adres strony internetowej, z której dzwoni.

Dlaczego to jest takie ważne? Klienci oczekują odpowiedzi „tu i teraz”. Bardzo często w trakcie oczekiwania na jeden taki telefon ważą się losy złożenia oferty lub realizacji zamówienia.

Niezwykle istotna jest również wielokanałowa komunikacja w jednym narzędziu – oddzwanianie, czatowanie i mailowanie. Twoją ofertę obserwują konsumenci w różnym wieku, z różnymi preferencjami zakupowymi i komunikacyjnymi. 

Ale to nie wszystko, widget do oddzwaniania to również:

  • do 30% więcej połączeń ze strony internetowej – skuteczne mechanizmy wzywające do akcji zwiększają liczbę klientów dzwoniących ze strony
  • pozyskiwanie klientów poza godzinami pracy Twojej firmy
  • oddzwanianie z Twojego numeru telefonu
  • lepsza jakość obsługi klienta, budowanie lojalności, lepsze doświadczenia klienta i otrzymywane opinie

Callback24 w sklepie internetowym

Widget w sklepie internetowym daje odpowiedź na pytanie – ilu klientów kupiło, dzięki temu, że z nimi rozmawiałem.

Odpowiednio wdrożone algorytmy potrafią dopasować rozmowę telefoniczną do procesu zakupowego w sklepie. To znaczy, że będziesz dokładnie wiedział, którzy klienci kupili Twój produkt wykorzystując wcześniej rozmowy w callback24.

Usługa taka wpływa również na:

  • zmniejszenie liczby porzuconych koszyków (reagujesz od razu na problemy klienta)
  • zwiększenie wartości zamówienia (dosprzedajesz w trakcie rozmowy)
  • łatwiejszy kontakt z klientem (3 formy kontaktu)
  • poznanie potrzeb klienta (wiesz, w jakim celu dzwonią)
  • poprawa jakości obsługi klienta (reagujesz sprawnie na potrzeby klientów)
  • przechowujesz wszystkie dane w CRMie

Callback24 dla firm

Inwestując pieniądze i czas w poznanie narzędzia na pewno się zastanawiasz – co ja z tego będę miał? Czy mi się to opłaci? Wiesz już, co zmienia takie narzędzie w serwisie internetowym, teraz dowiesz się, jak wpływa na samą firmę.

Dzięki usłudze oddzwaniania:

  • dowiesz się, w jaki sposób klienci kontaktują się z Twoją firmą (śledzenie połączeń przychodzących, wychodzących i ze strony internetowej)
  • zwiększysz liczbę rozmów sprzedażowych
  • otrzymasz dostęp do kompletnego systemu zarządzania potencjalnymi klientami
  • poprawisz Customer Experience, czyli pozytywne doświadczenia klientów
  • zbadasz efektywność prowadzonego marketingu, zoptymalizujesz budżety reklamowe
  • zautomatyzujesz procesy sprzedażowe
  • wykorzystasz potencjał swoich pracowników

Wspólnie z Newspoint otrzymasz narzędzia skutecznie monitorujące media i działania wewnątrz organizacji. Zapraszamy do testowania.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 marca 2023, Robert Sadowski

Zerknij w przeszłość – analiza danych i wyników z różnych narzędzi marketingowych

Otaczający nas świat bardzo szybko się rozwija i wraz z nim równie szybko rozwija się technologia, która umożliwia nam usprawnianie wielu procesów związanych z naszym codziennym życiem oraz pracą. Nowe technologie digital to jednak także wiele nowych danych, których gromadzenie i analizowanie jest niezwykle istotne — szczególnie w kontekście marketingu. Dlaczego tak jest? Wyjaśniamy w...

28 marca 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów w walce z dezinformacją wojenną

Jak biały wywiad (OSINT) wpływa na postrzeganie nowoczesnej wojny? Czym w ogóle jest OSINT? W artykule zaprezentujemy między innymi, jak narzędzia do monitorowania mediów usprawniają działania OSINT.

2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze. W 2023 roku duże znaczenie będzie miała obsługa klienta – autentyczna komunikacja i budowanie trwałych relacji. Mamy sztuczną inteligencję i boty, które odpowiadają na pytania klientów,...

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień.