Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

W 2023 roku duże znaczenie będzie miała obsługa klienta – autentyczna komunikacja i budowanie trwałych relacji. Mamy sztuczną inteligencję i boty, które odpowiadają na pytania klientów, ale mamy również konsumentów spragnionych pozytywnych doświadczeń, łaknących specjalistycznej wiedzy, czy seniorów (tak zwane pokolenie Silver), którzy oczekują realnej pomocy człowieka, a nie „maszyny”.

Według 44% klientów, rozmowa z żywą osobą podczas kupowania produktów na stronie jest jedną z najważniejszych rzeczy, jaką strona może zaoferować (źródło: blog.happyfoxchat.com). Widget do oddzwaniania callback24 bardzo w tym pomaga. To narzędzie umożliwiające kontakt z klientem ze strony internetowej w 15 sekund. 

Dlaczego działanie callback24 jest zbieżne z Newspoint?

Newspoint pozwala monitorować markę w mediach cyfrowych i tradycyjnych. Wszystko to, co jest na zewnątrz – frazy, linki, strony, posty, komentarze plus media tradycyjne. Z kolei callback24 pozwoli monitorować to, co dzieje się wewnątrz – obsługę klienta, pracę Twoich handlowców, efektywność działań promocyjnych.

Działanie Twojego biznesu, na szczeblu najbliższym klientowi, ma realny wpływ na to, co napiszą o Tobie i Twojej firmie w internecie, w tym na przykład negatywne opinie klientów. Dlatego warto to monitorować i reagować na wszystkie nieodebrane połączenia.

Callback24 na stronie internetowej

Uruchomienie widgetu słuchawki na stronie internetowej pozwala zareagować na potrzeby klienta w 15 sekund – klient zostawia swój numer telefonu i w tym samym czasie rozdzwania się Twoja aplikacja. Zobaczysz numer klienta i adres strony internetowej, z której dzwoni.

Dlaczego to jest takie ważne? Klienci oczekują odpowiedzi „tu i teraz”. Bardzo często w trakcie oczekiwania na jeden taki telefon ważą się losy złożenia oferty lub realizacji zamówienia.

Niezwykle istotna jest również wielokanałowa komunikacja w jednym narzędziu – oddzwanianie, czatowanie i mailowanie. Twoją ofertę obserwują konsumenci w różnym wieku, z różnymi preferencjami zakupowymi i komunikacyjnymi. 

Ale to nie wszystko, widget do oddzwaniania to również:

  • do 30% więcej połączeń ze strony internetowej – skuteczne mechanizmy wzywające do akcji zwiększają liczbę klientów dzwoniących ze strony
  • pozyskiwanie klientów poza godzinami pracy Twojej firmy
  • oddzwanianie z Twojego numeru telefonu
  • lepsza jakość obsługi klienta, budowanie lojalności, lepsze doświadczenia klienta i otrzymywane opinie

Callback24 w sklepie internetowym

Widget w sklepie internetowym daje odpowiedź na pytanie – ilu klientów kupiło, dzięki temu, że z nimi rozmawiałem.

Odpowiednio wdrożone algorytmy potrafią dopasować rozmowę telefoniczną do procesu zakupowego w sklepie. To znaczy, że będziesz dokładnie wiedział, którzy klienci kupili Twój produkt wykorzystując wcześniej rozmowy w callback24.

Usługa taka wpływa również na:

  • zmniejszenie liczby porzuconych koszyków (reagujesz od razu na problemy klienta)
  • zwiększenie wartości zamówienia (dosprzedajesz w trakcie rozmowy)
  • łatwiejszy kontakt z klientem (3 formy kontaktu)
  • poznanie potrzeb klienta (wiesz, w jakim celu dzwonią)
  • poprawa jakości obsługi klienta (reagujesz sprawnie na potrzeby klientów)
  • przechowujesz wszystkie dane w CRMie

Callback24 dla firm

Inwestując pieniądze i czas w poznanie narzędzia na pewno się zastanawiasz – co ja z tego będę miał? Czy mi się to opłaci? Wiesz już, co zmienia takie narzędzie w serwisie internetowym, teraz dowiesz się, jak wpływa na samą firmę.

Dzięki usłudze oddzwaniania:

  • dowiesz się, w jaki sposób klienci kontaktują się z Twoją firmą (śledzenie połączeń przychodzących, wychodzących i ze strony internetowej)
  • zwiększysz liczbę rozmów sprzedażowych
  • otrzymasz dostęp do kompletnego systemu zarządzania potencjalnymi klientami
  • poprawisz Customer Experience, czyli pozytywne doświadczenia klientów
  • zbadasz efektywność prowadzonego marketingu, zoptymalizujesz budżety reklamowe
  • zautomatyzujesz procesy sprzedażowe
  • wykorzystasz potencjał swoich pracowników

Wspólnie z Newspoint otrzymasz narzędzia skutecznie monitorujące media i działania wewnątrz organizacji. Zapraszamy do testowania.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.