Nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Herosi

7 maja 2013, Paulina Pocheć

Z dumą ogłaszamy, że rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Herosi – działającą od 2009 roku organizacją pożytku publicznego, której głównym celem jest szeroko rozumiana pomoc, w szczególności dzieciom. Działania organizacji skupiają się przede wszystkim na pozyskaniu funduszy na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów onkologicznych. Obecnie Fundacja zbiera środki na wyposażenie nowopowstającej sali operacyjnej dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Koszt tego przedsięwzięcia to około 1,5 miliona złotych.

 

Do tej pory, dzięki licznym akcjom przeprowadzonym przez Fundację, udało się wyposażyć oddział w sprzęt o łącznej wartości 250 tysięcy złotych. m.in. w specjalistyczne łóżka, sprzęt do rehabilitacji kończyn i pulsoksymetry.

Fundacja Herosi aktywnie pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, spełnia ich marzenia, organizuje spotkania ze znanymi osobami oraz zajęcia plastyczne. Przygotowuje również sesje zdjęciowe i pokazy mody dla pacjentów, które przede wszystkim pokazują ich piękno, a nie chorobę. W działalność organizacji zaangażowani są znani sportowcy m.in. skoczkowie narciarscy, siatkarze, siatkarki, siatkarze plażowi, piłkarze ręczni, lekkoatleci, tenisiści, a także aktorzy, projektanci i muzycy.

Szczegóły dotyczące działań Fundacji Herosi można znaleźć na stronie: www.herosi.eu oraz na facebook.pl/FundacjaHerosi



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.