Komunikacja firm w nowym wymiarze – Newspoint i netPR.pl łączą siły

1 marca 2016, Paulina Pocheć

Newspoint i netPR.pl podpisały umowę o współpracy, która w najbliższych tygodniach zaowocuje pojawieniem się nowej usługi dla firm. Integracja systemów prasowych i monitoringu mediów pozwoli efektywniej zarządzać swoją komunikacją.

Współczesne media wciąż ewoluują. Internet i media społecznościowe na stałe zmieniły dynamikę profesjonalnej komunikacji. Mamy dostęp do coraz większej ilości danych. Głównym wyzwaniem staje się ich analiza i przełożenie jej na skuteczne działania. Wspólna usługa to narzędzie, które ma w tym pomóc.

Co daje połączenie platformy monitoringu (śledzenie wzmianek we wszystkich mediach, automatyczne raporty i powiadomienia, dostęp do 10-letniego archiwum) z możliwościami komunikacyjnymi systemów prasowych (biura prasowe, centra informacji powiązane z witryną firmy, integracja z infoWire.pl, mailing, budowa zasięgu przez social media)? Lepszą analitykę dotychczasowych działań oraz możliwość obserwacji publicznej dyskusji i szybkiego reagowania na kryzysy lub popularne trendy.

Użytkownicy będą mogli zarządzać całą swoją komunikacją i widzieć jej efekty w jednym miejscu – mówi Jacek Partyka, odpowiedzialny w netPR.pl za wdrożenie projektu.Będzie można sprawdzić, jak podjęte działania (np. informacja prasowa czy mailing) przełożyły się na liczbę publikacji czy ich wydźwięk. Analiza dotychczasowych kampanii pozwoli lepiej przygotować się do przyszłych, co jest prawdziwym wyzwaniem w czasach big data.

Dziś trudno mówić o profesjonalnej komunikacji, jeśli nie wiemy, co w sieci „piszczy” – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint. – Do tej pory monitoring mediów funkcjonował jako zewnętrzna usługa wspierająca. Teraz wymagającym klientom chcemy dać więcej, umożliwiając im integrację informacji pochodzących z naszej usługi z zestawem narzędzi wspomagających cały proces komunikacyjny.

Tego rodzaju współpracę planowaliśmy nawiązać już dawno. Od potencjalnego partnera oczekiwaliśmy jednak, oprócz jakości usługi monitoringu, nowoczesnego interfejsu programistycznego i myślenia kategoriami jutra. Newspoint sprawdził się na wszystkich polach – mówi Marek Woźniak, prezes netPR.pl. – To naturalna droga rozwoju rynku usług, które oferujemy od 15 lat – podsumowuje.

Pilotażowa wersja usługi pojawi się już w marcu. Narzędzie będzie sukcesywnie wzbogacane o nowe funkcjonalności i integrowane z pozostałymi wtyczkami netPR.pl. Pojawi się np. możliwość przeglądania historii publikacji danego autora czy bezpośredniego kontaktu z nim za pomocą mediów społecznościowych.

Więcej informacji:

Kontakt do mediów:

netPR.pl: Anna Woźniak, tel. 608 677 653, e-mail: a.wozniak@netpr.pl

Newspoint: Igor Rudnicki, tel. 665 853 325, e-mail: igor.rudnicki@www.newspoint.pl

***

netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę w tzw. chmurze. Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, telewizji internetowych, blogów korporacyjnych i serwisów relacji inwestorskich.

infoWire.pl jest pierwszym w Polsce serwisem dystrybucji informacji dla mediów, obejmującym treści redakcyjne wideo oraz komunikaty i materiały prasowe kilkuset firm. Oferuje również usługę dystrybucji materiałów wideo w jakości telewizyjnej. Tworzy programy do wykorzystania w telewizjach konwencjonalnych i internetowych. Dysponuje profesjonalnie wyposażonym studiem telewizyjnym.

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe – unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.