Newspoint i Whites nawiązują współpracę

6 lutego 2014, Paulina Pocheć

Uzupełnij SEO oraz content marketing monitoringiem sieci

Newspoint i Agencja Whites nawiązały partnerstwo w zakresie swoich działań. Pierwsza ze spółek zajmuje się kompleksowym monitoringiem, analizami i zarządzaniem komunikacją, druga SEO oraz content marketingiem. Połączenie ich usług pozwala na tworzenie angażujących kampanii internetowych o dużym zasięgu i bardziej kompleksową ofertę dotyczącą zarządzania reputacją marek w sieci.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie zintegrowanych rozwiązań zarządzania i monitorowania wizerunku marek w sieci, Newspoint i agencja Whites nawiązały porozumienie w zakresie wzajemnej współpracy, rekomendacji przy prowadzonych projektach oraz sprzedaży usług. Łącząc tworzenie treści ze stałym monitoringiem, klienci będą teraz mogli sprawniej kontrolować proces dystrybucji swoich przekazów na portalach, forach, w social media a także mediach tradycyjnych.

– Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z Newspoint, gdyż monitoring marki w internecie wspiera i uzupełnia działania White Hat SEO i Content Marketingu, w których się specjalizujemy. Testowaliśmy różne rozwiązania dostępne na polskim rynku i to właśnie narzędzie Newspoint dawało najbardziej wartościowe wyniki – mówi Maciej Woźniak, partner zarządzający Whites.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają kompleksowej oferty monitoringu i zarządzania wizerunkiem i komunikacją marek w mediach szukaliśmy partnera uzupełniającego nasze kompetencje. Wybór padł na Whites ze względu na bardzo dobre postrzeganie tej agencji przez klientów – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Prowadząca kompleksowy monitoring firma Newspoint, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (Association for Measurement and Evaluation of Communication, AMEC), funkcjonuje na polskim rynku jako marka od 2007 roku, a od lipca 2013 jej właścicielem jest Opoint AS. Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak LG Electronics, Siemens, Yves Rocher czy Red Bull.
Natomiast Whites to agencja White Hat SEO, oferująca od 2012 roku nie tylko pozycjonowanie,ale także produkcję i dystrybucję treści w obszarze internetu (artykuły, infografiki, white papers czy materiały wideo). Jej klienci to między innymi: Sage, Rzetelna Firma oraz ING TFI.

Dodatkowych informacji udzielają: 

Rafał Dubrawski,                                                                                                                         Dorota Pindel

      Content Marketing Manager,                                                                                                     Specjalista ds. Social Media,

       Rafal@AgencjaWhites.pl                                                                                                      dorota.pindel@www.newspoint.pl

www.AgencjaWhites.pl                                                                                                              www.newspoint.pl

 



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.