NewsPoint monitoruje 2000 serwisów internetowych

18 listopada 2008, Paulina Pocheć

Po ponad półtora roku od wprowadzenia na rynek przez firmę NetSprint.pl usługa NewsPoint zapewnia najszerszy zakres monitoringu internetu w Polsce. Od czerwca ubiegłego roku liczba polskich serwisów, monitorowanych w ramach tej usługi, wzrosła czterokrotnie.

NewsPoint stale poszerza zakres monitorowanych serwisów. W momencie rozpoczęcia sprzedaży usługi liczba przeszukiwanych stron wynosiła 500. Obecnie NewsPoint monitoruje już ponad 2000 polskich serwisów, a liczba ta stale rośnie. Firmom, których działalność wykracza poza granice Polski, NewsPoint oferuje przeszukiwanie ponad 9000 serwisów zagranicznych, m.in. w językach: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, niderlandzkim, rosyjskim czy szwedzkim. Ponadto na życzenie obecnych i potencjalnych klientów NewsPoint bezpłatnie dodaje serwisy internetowe do obszaru monitorowania.

NewsPoint regularnie przygotowuje i publikuje raporty, w których analizuje wizerunek firm z wybranych branż, a także śledzi reakcje serwisów internetowych na bieżące wydarzenia. Niektóre z badań przeprowadzane są wspólnie przez NewsPoint i serwisy partnerskie, m.in. Bankier.pl, e-pr.pl, info-pr.pl, Mediadzieci.pl oraz dwumiesięcznik Branża Dziecięca. Do grona klientów korzystających z NewsPoint należą tak znane agencje PR oraz firmy jak m.in.: 121PR, Fleishman – Hillard, Profile sp. z o.o., BGŻ S.A., Comarch S.A., HENKEL POLSKA Sp. z o.o., Internet Group S.A., Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LPP S.A. (właściciel m.in. marek Reserved i Cropp), Oponeo.pl S.A., oraz UNILEVER S.A.

Wkrótce firma NetSprint.pl planuje poszerzyć ofertę o monitoring treści tworzonych przez użytkowników (UGC – User Generated Content), czyli blogów i forów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...