Newspoint na Forum IAB 2015

26 maja 2015, Paulina Pocheć

Newspoint na Forum IAB 2015!

Już w dniach 10-11 czerwca odbędzie się 9. edycja Forum IAB – najważniejszego corocznego wydarzenia w obszarze marketingu internetowego. Na konferencji będziecie mieli okazję spotkać Newspoint!

Tegoroczna edycja Forum IAB odbędzie się w Multikinie w Złotych Tarasach pod hasłem: „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Konferencja poświęcona będzie decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie zostanie poruszone z różnych perspektyw – począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.

 

Podczas pierwszego dnia Forum IAB inspirować uczestników będą m.in. goście z zagranicy: Aster Papazyan z PayU/Allegro, Lars Bo Jeppesen z Dentsu Aegis Network oraz Chris Wallace z Mindshare. Opowiedzą o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Drugiego dnia swoimi doświadczeniami w tym zakresie podzielą się natomiast czołowi polscy eksperci marketingu internetowego. Wśród nich znajdą się m.in. członkowie zarządów czołowych polskich portali internetowych (Jacek Dzięcielak – Grupa Onet, Michał Brański – Grupa WP) czy też współzałożyciele bądź prezesi zarządu najbardziej innowacyjnych agencji i firm na rynku (Barbara Sołtysińska – LifeTube, Stefan Batory – iTaxi, Yuri Drabent – Lubię To).

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...