Newspoint – najważniejsze wydarzenia 2014 roku

10 lutego 2015, Paulina Pocheć

2014 rok podsumowaliśmy infografiką o największych zmianach w Newspoint. Jest się czym chwalić, bo ciężką pracą całego zespołu udało nam się wiele osiągnąć. 

 

 

W skrócie:

  • od 2014 roku mamy globalne pokrycie – ponad 70 języków, w prawie wszystkich krajach świata, ponad 100 tys. serwisów www i ponad 4,8 mld danych w indeksie z internetu, social media, prasy i RTV. To unikalne pokrycie i zasięg doceniają nasi klienci, którzy zwiększali zakres współpracy z nami, a także nowi z Polski i zagranicy
  • Newspoint to także stale powiększające się archiwum danych; w tej chwili dostępne są u nas dane od 2006 roku z serwisów www i od 2008 roku z social media. Sami wszystkie treści indeksujemy, więc często mamy też dane, które z jakichś powodów zniknęły z Google.
  • Jakość danych to nasz wyróżnik. Jesteśmy zdeterminowani, żeby nadal być pod tym względem liderem na rynku. Dlatego też, mocno inwestujemy w serwery i coraz bardziej wydajne aplikacje. Od niedawna prawie cały hardware (w tej chwili 35 serwerów), który wykorzystujemy do świadczenia usług mamy w Polsce.
  • Nie zapominamy o usability narzędzia; w zeszłym roku uruchomiliśmy nowy, elastyczny i rozbudowany o dashboard marketera panel użytkownika. Automatyczny wydźwięk na liście wyników z możliwością ręcznej oceny, share of voice, share of discussion, tagi (etykiety), top autorzy i źródła, zupełnie nowe powiadomienia, to tylko niektóre nowości w panelu, który zbiera bardzo pozytywne recenzje użytkowników. Poza tym, co ważne dla klientów, w Newspoint jeden panel =wszystkie media; dane z wszystkich typów mediów integrujemy w pełnym zakresie funkcjonalności w jednym panelu.
  • Newspoint był i będzie firmą technologiczną, ale nasza oferta to już nie tylko monitoring i raporty wizerunkowe. Dostarczamy dane największym firmom konsultingowym i badawczym w Polsce, prowadzimy szkolenia i zajmujemy się Content Marketingiem (infografiki, raporty medialne, whitepapery) dla największych marek. Z naszych danych korzysta m.in. Onet, WP, Tajnikipolityki, OFBOR, IAB, PBI oraz TNS, z którym wspólnie tworzymy Consumer Index. Nasze ciekawostki, dzięki współpracy z AMS pojawiają się w wagonach warszawskiego metra.

Wielkie dzięki za to wszystkim, którzy tworzą Newspointa i pomagają nam stawać się coraz lepszymi: pracownikom, współpracownikom, partnerom, ambasadorom i oczywiście KLIENTOM – wszystkim od jednoosobowych działalności, freelancerów, blogerów i najmniejsze firmy po topowe marki globalne i największe polskie przedsiębiorstwa. Oby 2015 rok był dla nas jeszcze lepszy!

 

Wszystkich zainteresowanych tym, co się u nas działo zapraszamy do lektury infografiki!



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.