Newspoint – najważniejsze wydarzenia 2014 roku

10 lutego 2015, Paulina Pocheć

2014 rok podsumowaliśmy infografiką o największych zmianach w Newspoint. Jest się czym chwalić, bo ciężką pracą całego zespołu udało nam się wiele osiągnąć. 

 

 

W skrócie:

  • od 2014 roku mamy globalne pokrycie – ponad 70 języków, w prawie wszystkich krajach świata, ponad 100 tys. serwisów www i ponad 4,8 mld danych w indeksie z internetu, social media, prasy i RTV. To unikalne pokrycie i zasięg doceniają nasi klienci, którzy zwiększali zakres współpracy z nami, a także nowi z Polski i zagranicy
  • Newspoint to także stale powiększające się archiwum danych; w tej chwili dostępne są u nas dane od 2006 roku z serwisów www i od 2008 roku z social media. Sami wszystkie treści indeksujemy, więc często mamy też dane, które z jakichś powodów zniknęły z Google.
  • Jakość danych to nasz wyróżnik. Jesteśmy zdeterminowani, żeby nadal być pod tym względem liderem na rynku. Dlatego też, mocno inwestujemy w serwery i coraz bardziej wydajne aplikacje. Od niedawna prawie cały hardware (w tej chwili 35 serwerów), który wykorzystujemy do świadczenia usług mamy w Polsce.
  • Nie zapominamy o usability narzędzia; w zeszłym roku uruchomiliśmy nowy, elastyczny i rozbudowany o dashboard marketera panel użytkownika. Automatyczny wydźwięk na liście wyników z możliwością ręcznej oceny, share of voice, share of discussion, tagi (etykiety), top autorzy i źródła, zupełnie nowe powiadomienia, to tylko niektóre nowości w panelu, który zbiera bardzo pozytywne recenzje użytkowników. Poza tym, co ważne dla klientów, w Newspoint jeden panel =wszystkie media; dane z wszystkich typów mediów integrujemy w pełnym zakresie funkcjonalności w jednym panelu.
  • Newspoint był i będzie firmą technologiczną, ale nasza oferta to już nie tylko monitoring i raporty wizerunkowe. Dostarczamy dane największym firmom konsultingowym i badawczym w Polsce, prowadzimy szkolenia i zajmujemy się Content Marketingiem (infografiki, raporty medialne, whitepapery) dla największych marek. Z naszych danych korzysta m.in. Onet, WP, Tajnikipolityki, OFBOR, IAB, PBI oraz TNS, z którym wspólnie tworzymy Consumer Index. Nasze ciekawostki, dzięki współpracy z AMS pojawiają się w wagonach warszawskiego metra.

Wielkie dzięki za to wszystkim, którzy tworzą Newspointa i pomagają nam stawać się coraz lepszymi: pracownikom, współpracownikom, partnerom, ambasadorom i oczywiście KLIENTOM – wszystkim od jednoosobowych działalności, freelancerów, blogerów i najmniejsze firmy po topowe marki globalne i największe polskie przedsiębiorstwa. Oby 2015 rok był dla nas jeszcze lepszy!

 

Wszystkich zainteresowanych tym, co się u nas działo zapraszamy do lektury infografiki!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...