Newspoint opracowuje Ranking Blasku Gwiazd dla WP.pl

11 lipca 2013, Paulina Pocheć

Newspoint, wiodąca firma usług kompleksowego monitoringu mediów, razem z portalem NoCoTy.pl przygotowuje comiesięczny raport na temat najbardziej znanych polskich celebrytów.

Newspoint odpowiada za przygotowanie comiesięcznego raportu na temat obecności polskich gwiazd w internecie – portalach i mediach społecznościowych. Jest on publikowany w serwisie NoCoTy.pl, należącym do WP.pl.

Nazwiska gwiazd do rankingu typowane są przez redakcję, która wybiera osoby cieszące się w danym miesiącu największym zainteresowaniem czytelników NoCoTy.pl. Następnie Newspoint analizuje częstotliwość wzmiankowania tych osób w mediach, typy mediów internetowych (np. portale, serwisy społecznościowe, blogi) oraz wydźwięk wypowiedzi na temat gwiazd (pozytywny, neutralny lub negatywny). Podstawą analizy są imiona i nazwiska ewentualnie także pseudonimy artystyczne celebrytów w pełnych odmianach; w przypadku popularnych imion i nazwisk stosowane są dodatkowe kryteria wyszukiwania.

Dane do Rankinu Blasku Gwiazd pochodzą z największego w Polsce systemu monitoringu internetu Newspoint, który monitoruje 35 tys. źródeł w polskich portalach oraz 4,3 mln źródeł w polskich serwisach social media. Informacje z Newspoint są zestawiane z wiadomościami na temat aktywności wybranych celebrytów w tym samym okresie czasu. Każda edycja rankingu Blasku Gwiazd zawiera informacje dotyczące pełnego miesiąca kalendarzowego.

Źródło: nocoty.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

 

Anna Miotk

Dyrektor Badań i Rozwoju Biznesu Newspoint

anna.miotk@netsprint.eu

 

Olga Kamińska

PR Manager

Tel. 600 917 124

olga.kaminska@netsprint.eu



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.