Newspoint opracowuje Ranking Blasku Gwiazd dla WP.pl

11 lipca 2013, Paulina Pocheć

Newspoint, wiodąca firma usług kompleksowego monitoringu mediów, razem z portalem NoCoTy.pl przygotowuje comiesięczny raport na temat najbardziej znanych polskich celebrytów.

Newspoint odpowiada za przygotowanie comiesięcznego raportu na temat obecności polskich gwiazd w internecie – portalach i mediach społecznościowych. Jest on publikowany w serwisie NoCoTy.pl, należącym do WP.pl.

Nazwiska gwiazd do rankingu typowane są przez redakcję, która wybiera osoby cieszące się w danym miesiącu największym zainteresowaniem czytelników NoCoTy.pl. Następnie Newspoint analizuje częstotliwość wzmiankowania tych osób w mediach, typy mediów internetowych (np. portale, serwisy społecznościowe, blogi) oraz wydźwięk wypowiedzi na temat gwiazd (pozytywny, neutralny lub negatywny). Podstawą analizy są imiona i nazwiska ewentualnie także pseudonimy artystyczne celebrytów w pełnych odmianach; w przypadku popularnych imion i nazwisk stosowane są dodatkowe kryteria wyszukiwania.

Dane do Rankinu Blasku Gwiazd pochodzą z największego w Polsce systemu monitoringu internetu Newspoint, który monitoruje 35 tys. źródeł w polskich portalach oraz 4,3 mln źródeł w polskich serwisach social media. Informacje z Newspoint są zestawiane z wiadomościami na temat aktywności wybranych celebrytów w tym samym okresie czasu. Każda edycja rankingu Blasku Gwiazd zawiera informacje dotyczące pełnego miesiąca kalendarzowego.

Źródło: nocoty.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

 

Anna Miotk

Dyrektor Badań i Rozwoju Biznesu Newspoint

anna.miotk@netsprint.eu

 

Olga Kamińska

PR Manager

Tel. 600 917 124

olga.kaminska@netsprint.eu



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...

21 grudnia 2023, Robert Sadowski

Wesołych Świąt życzy Newspoint

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzymy zdrowia, wszelkiej pomyślności i żadnych negatywnych wzmianek w mediach.

30 listopada 2023, Robert Sadowski

Podsumowanie 30. Akcji Sprzątanie świata – Polska

Sprzątanie świata – Polska to największa i najstarsza akcja ekologiczna w Polsce, odbywająca się już od 30 lat. W tym roku w Akcji udział wzięło ponad pół miliona osób. Tegoroczne efekty – zebrane niemal 490 ton śmieci – pokazują, że nadal mamy olbrzymi problem z zaśmieceniem naszej Ziemi. Cieszy jednocześnie rosnące grono osób angażujących się...