Newspoint rozszerza zakres monitoringu w językach obcych

12 marca 2014, Paulina Pocheć

Newspoint rozszerzył znacznie zakres monitorowanych języków. Obecnie w przypadku portali internetowych Newspoint monitoruje prawie 90 tysięcy źródeł w 65 językach. Dla 44 języków zebrano już 10 000 dokumentów i więcej.

Newspoint jest również pierwszym polskim narzędziem, które pozwala na monitoring wypowiedzi internautów we wszystkich istotnych językach europejskich – w przypadku mediów społecznościowych Newspoint monitoruje już język polski, niemiecki, litewski, łotewski, estoński, norweski, szwedzki, duński, rumuński, bułgarski, włoski, czeski, słowacki i angielski.

Newspoint jest obecny na rynku austriackim (dzięki współpracy z APA), norweskim (współpraca z Opoint) i litewskim (współpraca z IMPartner). W Polsce z oferty Newspoint w zakresie monitoringu języków obcych korzystają m.in. Giełda Papierów Wartościowych, Bank Ochrony Środowiska, TVN, Tirol Tourist Board, PayU, BNP Paribas Bank i Raben Logistics.

Prowadząca kompleksowy monitoring firma Newspoint, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (Association for Measurement and Evaluation of Communication, AMEC), funkcjonuje na polskim rynku jako marka od 2007 roku, a od lipca 2013 jej właścicielem jest Opoint AS. Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak LG Electronics, Siemens, Yves Rocher czy Red Bull.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...