NewsPoint Social Media monitoruje na Litwie

31 maja 2010, Paulina Pocheć

NetSprint rozpoczął sprzedaż usług monitorowania internetu NewsPoint Social Media na rynku litewskim. Partnerem NetSprint jest firma Interactive Marketing Partner, specjalizująca się w komunikacji marketingowej w internecie.

NewsPoint Social Media to rozwiązanie, które służy do monitorowania treści tworzonych przez internautów – blogów, forów oraz serwisów społecznościowych. NewsPoint Social Media monitoruje już największą platformę blogową na Litwie (43 tysiące blogów) oraz kilkaset blogów na innych platformach (m.in. racas.lt, dansu.lt, marketer.lt and uagadugu.lt). Ponadto system przeszukuje litewskie fora (np. supermama.lt, forum.lrytas.lt, diskusjos.lt, uzdarbis.lt) oraz komentarze na portalach informacyjnych (delfi.lt, lrytas.lt, alfa.lt, 15min.lt.). Lista monitorowanych mediów będzie stopniowo wzbogacana o kolejne tytuły.

Firmy NetSprint i Interactive Marketing Partner współpracują już w zakresie sprzedaży usługi monitorowania portali pod nazwą NewsPoint. Wśród klientów litewskiego partnera NewsPoint już teraz znajdują się najważniejsze firmy na rynku. Z usługi NewsPoint korzystają już m.in. najwięksi operatorzy telefonii komórkowej, banki, agencje PR i marketingowe, firmy z branży handlu detalicznego oraz instytucja rządowa. NewsPoint monitoruje obecnie ponad 300 popularnych portali litewskich.

NewsPoint jest obecnie najbardziej zaawansowanym technologicznie systemem monitoringu internetu na rynku litewskim. Ze względu na atrakcyjną relację ceny do jakości usługi spodziewamy się zdobyć dominującą pozycję na litewskim rynku monitoringu mediów online” – powiedziała Dalia Tautaviciute, Product Manager NewsPoint w firmie Interactive Marketing Partner.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.