NewsPoint Social Media wdrażany w Norwegii

19 października 2010, Paulina Pocheć

NetSprint rozpoczął sprzedaż swojego autorskiego systemu monitorującego media społecznościowe (Facebook, Twitter, fora i blogi) – NewsPoint Social Media – na kolejnym rynku zagranicznym. Lokalnym partnerem jest norweska firma monitorująca media, Opoint AS. Dzięki współpracy z NetSprint, Opoint jako jeden z pierwszych graczy na norweskim rynku zaoferuje klientom kompleksowe narzędzie służące badaniu postrzegania wizerunku firmy.

Na mocy podpisanej umowy NetSprint umożliwi Opoint dystrybucję produktu NewsPoint Social Media pod własną nazwą Opoint Soziale Medier do klientów pośrednich i użytkowników końcowych w Norwegii. Dotychczas firma Opoint korzystała z darmowych rozwiązań przeszukujących blogi.

Norwegia to drugi rynek zagraniczny, na którym będzie sprzedawane rozwiązanie NewsPoint Social Media. Pierwszym był rynek litewski, na którym NewsPoint Social Media jest dostępny od czerwca b.r.

Najistotniejszym argumentem za wyborem NewsPoint Social Media były możliwość przeszukiwania wszystkich najważniejszych mediów społecznościowych, elastyczność rozwiązania, oraz dalsze perspektywy rozwoju aplikacji w oparciu o wymagania rynku norweskiego” – mówi Terje Andersen, CFO Opoint AS. „Kolejnym argumentem za tym wyborem były również doskonałe doświadczenia płynące z wieloletniej współpracy z NetSprint.” – dodał.

Aplikacja NewsPoint Social Media została przystosowana do specyfiki języka norweskiego i monitoruje obecnie treści ze stron na Facebooku, norweskie wpisy z Twittera, blogów (w tym blogów z najpopularniejszego w Norwegii serwisu blogg.no) oraz najpopularniejszych norweskich serwisów skupiających liczne fora (między innymi diskusjon.no). W rozwiązaniu zastosowano specjalny algorytm do rozpoznawania postów w języku norweskim. Oprócz dostarczenia aplikacji, NetSprint.pl będzie zajmował się również jej utrzymaniem i serwisem oraz pracami rozwojowymi. Firma planuje poszerzać listę monitorowanych serwisów oraz rozwijać algorytmy służące usprawnieniom procesu pobierania danych oraz ich analizy.

Naszym strategicznym celem jest aby klienci mieli możliwość monitorowania w jednym miejscu całego kontentu tworzonego przez użytkowników i jednocześnie wszystkie informacje dostawali jak najszybciej. Nasz algorytm jest uniwersalny i dlatego umożliwia nam detekcję oraz pobieranie treści z social media na dowolnych innych rynkach. Cieszymy się, że NewsPoint Social Media spotyka się z żywym odzewem poza Polską” – dodaje Artur Banach, CEO NetSprint.pl

Norweska firma Opoint AS dostarcza usługi monitoringu mediów pod marką Opoint Monitor w kilkunastu krajach europejskich. Firmy współpracują od początku 2007 roku. Pierwszym etapem współpracy było udane wprowadzenie w Polsce pod marką NewsPoint flagowego produktu norweskiej firmy – Opoint Monitora.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.