Newspoint wśród 50 najlepszych start-upów w Europie!

11 sierpnia 2017, Magda Trela

Newspoint oferujący kompleksową analitykę danych z mediów został zaproszony do uczestnictwa w jednym z największych akceleratorów startupów w Europie “weXelerate”.

Na powierzchni 9 tys. metrów kwadratowych w Design Tower w Wiedniu wybrane start-upy, w tym Newspoint, będą współpracować z wiodącymi korporacjami, inwestorami, partnerami branżowymi i międzynarodowymi mentorami z takich firm jak Google, Uber, Microsoft, Siemens. Zainteresowanie globalnych marek współpracą z Newspoint zaowocowało wybraniem go jako jednego z 50 najlepszych startupów do uczestnictwa w 4-miesięcznym akceleratorze, który startuje we wrześniu.

Newspoint świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów i analityką danych: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe), prasy, radia i telewizji, pogłębione analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o metody ilościowe i jakościowe, m.in. analizę treści, analitykę Social Media, text mining, mapping influencerów. Newspoint oferuje najwyższą jakość danych i największy zakres monitoringu; 75 języków ze 170 krajów świata, ponad 150 tysięcy serwisów www, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych, 200 stacji RTV.

Robert Stalmach, CEO Newspoint: To dla nas zaszczyt, że możemy znaleźć się w tak prestiżowym programie. Rozwijając Newspoint, zawsze staramy się myśleć globalnie o naszym produkcie i takie też mamy aspiracje, jeśli chodzi o portfolio klientów. Dlatego uczestnictwo w weXelerate w naturalny sposób wpisuje się w naszą strategię budowania międzynarodowego gracza na rynku analityki danych, badań i monitoringu mediów. Możliwość współpracy z wieloma młodymi, prężnymi firmami z całego świata, a dodatkowo mentoringu ze strony przedstawicieli takich firm jak Google, Uber, Microsoft czy Siemens, jest dla nas ogromnie nobilitujące i motywujące zarazem. Jesteśmy przekonani, że z programu wyniesiemy wiele wartościowych kontaktów, wiedzę, doświadczenia i nowe szanse.

Hassen Kirmaci, CEO weXelerate: Vienna Design Tower staje się centrum innowacji w Europie. Dostaliśmy ponad tysiąc zgłoszeń z całego świata od startupów, które szukają wyjątkowej szansy na przyspieszenie wzrostu. Naszym celem jest akceleracja powstawania innowacyjnych projektów i uwolnienie olbrzymiego ładunku potencjału i kreatywności w Europie. Z przyjemnością powitamy Newspoint w naszym programie jako jeden z najbardziej obiecujących startupów w Europie.

Więcej informacji na temat weXelerate znajduje się na stronie wexelerate.com.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...