Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów oraz rynku udostępniamy mobilną aplikację. Aplikacja umożliwia szybsze i wygodniejsze przeglądanie ostatnio opublikowanych treści spełniających kryteria wyszukiwania ustawione przez użytkownika. Skierowana jest do tych, którzy zawsze, także w drodze, chcą być na bieżąco z informacjami i publikacjami medialnymi dotyczącymi tematów ważnych z ich punktu widzenia.
Newspointdostarcza publikacje z mediów i wskaźniki potrzebne do analizy wizerunku marki, konkurencji, branży, projektów i rynku. Monitoruje wszystkie typy mediów (social media, portale, serwisy informacyjne, branżowe, wertykalne, opinie, fora, blogi, prasa i RTV). Zapewnia ogólnoświatowe pokrycie: 75 języków, 170 krajów i największy zakres źródeł:
ponad 17 tys. polskich serwisów www oraz ponad 200 tys. serwisów www globalnie,
największy zakres monitorowania social media – ponad 50 mln źródeł z serwisów społecznościowych w tym Facebook, Twitter, Instagram, TikTok, YouTube, Vimeo, Slideshare, Pinterest, Disqus, Quora, Reddit, Blogspot, WordPress, podcasty… itd,
unikalne pokrycie blogów i forów – 20 tys. źródeł z całego świata,
1500 tytułów prasowych (ogólnopolskich, branżowych i lokalnych),
200 stacji RTV
Aplikacja Newspoint jest dostępna w sklepie Google Play (system Android) dla wszystkich klientów firmy. Aplikację od połowy września można pobrać na system iOS w sklepie App Store.
Aplikacja Newspoint
Do logowania w aplikacji służy ten sam login i hasło jak w wersji przeglądarkowej Panelu Newspoint. Na stronie logowania dostępne jest menu pozwalające na wybór języka aplikacji. Dostępne języki to polski, angielski i niemiecki.
Logowanie do aplikacji Newspoint
Po zalogowaniu pojawia się okno z listą projektów przypisanych do konta istniejącego już w narzędziu Newspoint użytkownika. Po wybraniu projektu z listy aplikacja przenosi nas do ostatnich publikacji spełniających kryteria wyszukiwania dla utworzonego projektu.
Wybór projektu w aplikacji Newspoint
Wyświetlone tytuły artykułów są hiperłączami i dają możliwość bezpośredniego przejścia do publikacji interesujących użytkownika.
Publikacje w projekcie
Aplikacja Newspoint jest intuicyjna i nowoczesna. O jej zaletach można przekonać się samodzielnie pobierając aplikację z platformy Google Play.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.