Nowe nośniki ewolucja czy rewolucja – Rewolucja w Komunikacji

10 czerwca 2010, Paulina Pocheć

Gazeta.pl zaprasza do swojej siedziby na XV seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat przewodni spotkania to „Nowe nośniki – rewolucja czy ewolucja?”. Spotkanie odbędzie się 22 czerwca w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie i rozpocznie się o godz. 10:00.

Na spotkaniu zostaną poruszone tematy związane z nowymi kanałami komunikacji, jak e-czytniki, tablety i inne. Przedstawione zostaną zachodzące na rynku zmiany oraz ich wpływ na zjawiska społeczne i biznes. Spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytanie, czy nowe nośniki zrewolucjonizują przyszłość, czy też są jedynie przejawem ewolucji technologii komunikacyjnych.

W XV Rewolucji w Komunikacji udział wezmą:

  • Krzysztof Krejtz, Oriaq
  • Piotr Tuszyński, Gazeta.pl
  • Grzegorz Piechota, INMA
  • Michał Bonarowski, PAP
  • Adam Hościło i Daniel Owsiański, Macoscope
  • Mikołaj Małaczyński, Legimi
  • Andrzej Szydło i Marcin Topolski, Kolporter
  • Paweł Dobrzyński, Libranova

Spotkanie poprowadzi Michał Kreczmar (Gazeta.pl).

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów. Spotkanie tradycyjnie zakończy panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli firm takich jak Bonnier, Polskapresse, UBIK Consulting oraz Edipresse. Dodatkowo w hallu odbędzie się Technology Showcase – wystawa tabletów i  e-czytników. Uczestnicy seminarium będą mieć możliwość bezpośredniego zapoznania się z urządzeniami i skorzystania z konsultacji eksperckich.

Partnerem spotkania jest Fundacja Internet PR.

Więcej o konferencji na stronie organizatora.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu organizatorzy zapraszają do wysyłania zgłoszeń e-mail na adres: konferencje_internet@agora.pl . Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

***
Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.