Oferta pracy: Account/Junior Account

4 stycznia 2016, Paulina Pocheć

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe lub w trakcie uzyskiwania
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz Google Docs
• Zaangażowanie i pozytywne nastawienie na realizację celów
• Łatwość nawiązywania nowych kontaktów
• Optymistyczne podejście do życia, odporność na stres
• Pasja i empatia w obsłudze klienta
• Rzetelne wypełnianie zleconych obowiązków
• Kreatywność i nieustępliwość w rozwiązywaniu problemów
• Bardzo dobra organizacja swojego środowiska pracy
• Dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane:

• Doświadczenie w obsłudze klientów, partnerstwach, budowaniu relacji
• Doświadczenie w marketingu internetowym, zainteresowanie mediami społecznościowymi

Zadania:

• Obsługa aktualnych klientów Newspoint
• Aktywne rozpoznawanie potrzeb w określonym segmencie rynku
• Proponowanie nowych rozwiązań aktualnym klientom
• Prezentacje i warsztaty z klientami
• Aktywna komunikacja i budowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami
• Przygotowywanie indywidualnych ofert dla Klientów
• Bieżące i okresowe raportowanie projektowe

Zapewniamy:

• Świetną atmosferę pracy
• Uczestnictwo w rozwoju lidera w zakresie monitoringu internetu w Polsce
• Dostęp do najnowszej technologii wyszukiwania informacji w internecie
• Projekty dla najlepszych firm na rynku
• Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji

Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@www.newspoint.pl
Czekamy na Twoje CV!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.