On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

On The Marketing Tour 2 - przystanek Kielce
On The Marketing Tour 2 – przystanek Kielce

Wyjazd do Kielc po długiej przerwie w organizacji wydarzeń na żywo, spowodowanej pandemią COVID-19, bardzo pozytywnie nas zaskoczył. Na nasze szkolenie przybyło niemal 80 uczestników z Kielc i okolic. Wszystkie miejsca zostały wypełnione i odnotowaliśmy 100% frekwencję obecności zapisanych osób. Sala była pełna. Super, że nasz event cieszył się taką popularnością!

Tego typu wydarzenia umożliwiają zadawanie pytań na żywo w czasie prelekcji i pomoc w rozwiązywaniu aktualnych problemów każdego uczestnika. W przerwie zawsze można podejść do prelegenta, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i podpowie rozwiązania trudnego biznesowego zagadnienia. Była też możliwość obejrzenia na żywo działania aplikacji IMM do monitorowania mediów.

Prelegenci dla najaktywniejszych uczestników szkolenia przewidzieli nagrody! U More Bananas można było wygrać książkę Anny Ledwoń-Blacha „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Natomiast Newspoint i IMM rozdawali kupony na 14-dniowy monitoring testowy.

Przypominamy, że cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na rzecz Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.

Oto krótka fotorelacja, jak było na On The Marketing Tour 2 – przystanek Kielce:



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu. Wyjazd do...

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...