23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.
On The Marketing Tour 2 – przystanek Kielce
Wyjazd do Kielc po długiej przerwie w organizacji wydarzeń na żywo, spowodowanej pandemią COVID-19, bardzo pozytywnie nas zaskoczył. Na nasze szkolenie przybyło niemal 80 uczestników z Kielc i okolic. Wszystkie miejsca zostały wypełnione i odnotowaliśmy 100% frekwencję obecności zapisanych osób. Sala była pełna. Super, że nasz event cieszył się taką popularnością!
Tego typu wydarzenia umożliwiają zadawanie pytań na żywo w czasie prelekcji i pomoc w rozwiązywaniu aktualnych problemów każdego uczestnika. W przerwie zawsze można podejść do prelegenta, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i podpowie rozwiązania trudnego biznesowego zagadnienia. Była też możliwość obejrzenia na żywo działania aplikacji IMM do monitorowania mediów.
Prelegenci dla najaktywniejszych uczestników szkolenia przewidzieli nagrody! U More Bananas można było wygrać książkę Anny Ledwoń-Blacha „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Natomiast Newspoint i IMM rozdawali kupony na 14-dniowy monitoring testowy.
Przypominamy, że cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na rzecz Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
Oto krótka fotorelacja, jak było na On The Marketing Tour 2 – przystanek Kielce:
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.