On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

On The Marketing Tour 2 - przystanek Kielce
On The Marketing Tour 2 – przystanek Kielce

Wyjazd do Kielc po długiej przerwie w organizacji wydarzeń na żywo, spowodowanej pandemią COVID-19, bardzo pozytywnie nas zaskoczył. Na nasze szkolenie przybyło niemal 80 uczestników z Kielc i okolic. Wszystkie miejsca zostały wypełnione i odnotowaliśmy 100% frekwencję obecności zapisanych osób. Sala była pełna. Super, że nasz event cieszył się taką popularnością!

Tego typu wydarzenia umożliwiają zadawanie pytań na żywo w czasie prelekcji i pomoc w rozwiązywaniu aktualnych problemów każdego uczestnika. W przerwie zawsze można podejść do prelegenta, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i podpowie rozwiązania trudnego biznesowego zagadnienia. Była też możliwość obejrzenia na żywo działania aplikacji IMM do monitorowania mediów.

Prelegenci dla najaktywniejszych uczestników szkolenia przewidzieli nagrody! U More Bananas można było wygrać książkę Anny Ledwoń-Blacha „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Natomiast Newspoint i IMM rozdawali kupony na 14-dniowy monitoring testowy.

Przypominamy, że cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na rzecz Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.

Oto krótka fotorelacja, jak było na On The Marketing Tour 2 – przystanek Kielce:



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...