Podsumowanie 2019 roku – list od Prezesa Roberta Stalmacha

23 grudnia 2019, Robert Sadowski

Rok 2020. Większe możliwości w tej samej cenie – nowe serwisy, tytuły i stacje!

Szanowni Państwo,

Koniec grudnia to czas podsumowań. Wspólnie możemy więc spojrzeć na rok 2019 i cieszyć się z poszerzenia zakresu danych Newspoint we wszystkich mediach a także nowych funkcjonalności panelu i produktów badawczych.

To był udany rok dla naszych klientów, a my staraliśmy się wnieść nasz wkład w ich sukcesy, wprowadzając liczne ulepszenia do naszych usług. Na Nowy Rok planujemy dalszy rozwój i rozszerzenie portfolio produktów. A wszystko to bez wzrostu cen!

Szybkość staje się coraz ważniejsza. Współpracujemy z wydawcami, co pozwala nam uzyskiwać publikacje z wydań papierowych zanim ukażą się w kioskach i dostarczać naszym klientom przeglądy prasy najwcześniej na rynku. Aktualnie monitorujemy ponad 1200 tytułów ogólnopolskich, branżowych, tematycznych, specjalistycznych i lokalnych (czasami bardzo lokalnych :)). Mimo że z rynku zniknęły kolejne tytuły, dodaliśmy nowe do naszego portfolio i dzięki temu utrzymujemy bardzo dobre pokrycie danych z prasy. 

W radiu i telewizji stale poszerzamy repertuar stacji. Obecnie to już około 200 stacji radiowych i telewizyjnych!  Dodatkowo wszystkie materiały dostarczamy z nagraniem, metadanymi i krótkim podsumowaniem. 

W internecie jesteśmy bezsprzecznie liderem jeśli chodzi o jakość danych; monitorujemy ponad 50 mln źródeł z całego świata! Mamy dane z 75 języków i 170 krajów! Tworzymy produkt z myślą o rynku globalnym i dostępnością 24h na dobę.

Jeden z naszych priorytetów to ciągłe zwiększanie pokrycia danych digital – konsekwentnie dodajemy nowe źródła social media, fora i blogi, portale i serwisy informacyjne. W tej chwili monitorujemy ponad 17 tys. polskich serwisów www i ponad 170 tys. zagranicznych

W panelu Newspoint można wyszukiwać spośród miliardów dokumentów. Oprócz artykułów, postów i wzmianek możliwe jest wyszukiwanie influencerów wg ich zasięgów, wartości reklamowej, wydźwięku, płci, typów mediów. Można też analizować i filtrować publikacje wg metadanych – lajków, udostępnień, komentarzy, wyświetleń i followersów. 

Panel Newspoint jest bardzo intuicyjny a nasi klienci to doceniają 🙂 W 2019 roku zaufały nam takie marki jak IdeaBank, mBank, Giant, Ambasada Włoch, Tauron, GoSport, PKiN, WorkService.  

Najważniejsze nowości w panelu wprowadzone przez nas ostatnio to m.in. porównanie płci autorów postów z kilku projektów (w module konkurencja), rozkład publikacji: godzinowy i w dniach tygodnia, wskaźnik największej sympatii i antypatii (w module influencerzy) czy mapka rozkładu geograficznego artykułów. Na pewno w 2020 roku będziemy dalej intensywnie rozwijać naszą aplikację – będą nowe funkcje i nowe warstwy danych. 

Opublikowaliśmy ciepło przyjęte na rynku raporty i poradniki m.in. „Audyt Mediowy”, „Skuteczne działania w social media” czy „Kodeks dobrych praktyk dla marki”. 

Zorganizowaliśmy szkolenia “Jak skutecznie promować się w 2019 roku” i “Jak być numerem 1 w wyszukiwarce Google” a potem wyruszyliśmy w Polskę z cyklem warsztatów On The Marketing Tour na których zarażamy młodych przedsiębiorców szeroko pojętym marketingiem internetowym. Odwiedziliśmy Radom i Lublin, już szykujemy się na Łódź. 

Rok 2020 z pewnością przyniesie dalszy rozwój naszej oferty badawczej. Już teraz oferujemy audyty mediowe, zasięgowe, wizerunkowe, SEO, analizy Employer Branding, Mappingi Influencerów. Zapewniamy pomiar reakcji mediów i ocenę komunikacji na poziomie międzynarodowym. Kolejnym krokiem w rozwoju tego obszaru będą badania rynku i analityka efektywności działań marketingowych, profilowanie person i kontekstów zakupowych.

Od lat jesteśmy najwyżej oceniani pod względem jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Tych którzy jeszcze nie mieli okazji się o tym przekonać, zachęcamy do kontaktu i spróbowania, obiecujemy że się nie zawiedziecie! 🙂

Dziękujemy za dotychczasową współpracę i liczymy na jej kontynuację w roku 2020!

Robert Stalmach

CEO Newspoint 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...