Podsumowanie 2019 roku – list od Prezesa Roberta Stalmacha

23 grudnia 2019, Robert Sadowski

Rok 2020. Większe możliwości w tej samej cenie – nowe serwisy, tytuły i stacje!

Szanowni Państwo,

Koniec grudnia to czas podsumowań. Wspólnie możemy więc spojrzeć na rok 2019 i cieszyć się z poszerzenia zakresu danych Newspoint we wszystkich mediach a także nowych funkcjonalności panelu i produktów badawczych.

To był udany rok dla naszych klientów, a my staraliśmy się wnieść nasz wkład w ich sukcesy, wprowadzając liczne ulepszenia do naszych usług. Na Nowy Rok planujemy dalszy rozwój i rozszerzenie portfolio produktów. A wszystko to bez wzrostu cen!

Szybkość staje się coraz ważniejsza. Współpracujemy z wydawcami, co pozwala nam uzyskiwać publikacje z wydań papierowych zanim ukażą się w kioskach i dostarczać naszym klientom przeglądy prasy najwcześniej na rynku. Aktualnie monitorujemy ponad 1200 tytułów ogólnopolskich, branżowych, tematycznych, specjalistycznych i lokalnych (czasami bardzo lokalnych :)). Mimo że z rynku zniknęły kolejne tytuły, dodaliśmy nowe do naszego portfolio i dzięki temu utrzymujemy bardzo dobre pokrycie danych z prasy. 

W radiu i telewizji stale poszerzamy repertuar stacji. Obecnie to już około 200 stacji radiowych i telewizyjnych!  Dodatkowo wszystkie materiały dostarczamy z nagraniem, metadanymi i krótkim podsumowaniem. 

W internecie jesteśmy bezsprzecznie liderem jeśli chodzi o jakość danych; monitorujemy ponad 50 mln źródeł z całego świata! Mamy dane z 75 języków i 170 krajów! Tworzymy produkt z myślą o rynku globalnym i dostępnością 24h na dobę.

Jeden z naszych priorytetów to ciągłe zwiększanie pokrycia danych digital – konsekwentnie dodajemy nowe źródła social media, fora i blogi, portale i serwisy informacyjne. W tej chwili monitorujemy ponad 17 tys. polskich serwisów www i ponad 170 tys. zagranicznych

W panelu Newspoint można wyszukiwać spośród miliardów dokumentów. Oprócz artykułów, postów i wzmianek możliwe jest wyszukiwanie influencerów wg ich zasięgów, wartości reklamowej, wydźwięku, płci, typów mediów. Można też analizować i filtrować publikacje wg metadanych – lajków, udostępnień, komentarzy, wyświetleń i followersów. 

Panel Newspoint jest bardzo intuicyjny a nasi klienci to doceniają 🙂 W 2019 roku zaufały nam takie marki jak IdeaBank, mBank, Giant, Ambasada Włoch, Tauron, GoSport, PKiN, WorkService.  

Najważniejsze nowości w panelu wprowadzone przez nas ostatnio to m.in. porównanie płci autorów postów z kilku projektów (w module konkurencja), rozkład publikacji: godzinowy i w dniach tygodnia, wskaźnik największej sympatii i antypatii (w module influencerzy) czy mapka rozkładu geograficznego artykułów. Na pewno w 2020 roku będziemy dalej intensywnie rozwijać naszą aplikację – będą nowe funkcje i nowe warstwy danych. 

Opublikowaliśmy ciepło przyjęte na rynku raporty i poradniki m.in. „Audyt Mediowy”, „Skuteczne działania w social media” czy „Kodeks dobrych praktyk dla marki”. 

Zorganizowaliśmy szkolenia “Jak skutecznie promować się w 2019 roku” i “Jak być numerem 1 w wyszukiwarce Google” a potem wyruszyliśmy w Polskę z cyklem warsztatów On The Marketing Tour na których zarażamy młodych przedsiębiorców szeroko pojętym marketingiem internetowym. Odwiedziliśmy Radom i Lublin, już szykujemy się na Łódź. 

Rok 2020 z pewnością przyniesie dalszy rozwój naszej oferty badawczej. Już teraz oferujemy audyty mediowe, zasięgowe, wizerunkowe, SEO, analizy Employer Branding, Mappingi Influencerów. Zapewniamy pomiar reakcji mediów i ocenę komunikacji na poziomie międzynarodowym. Kolejnym krokiem w rozwoju tego obszaru będą badania rynku i analityka efektywności działań marketingowych, profilowanie person i kontekstów zakupowych.

Od lat jesteśmy najwyżej oceniani pod względem jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Tych którzy jeszcze nie mieli okazji się o tym przekonać, zachęcamy do kontaktu i spróbowania, obiecujemy że się nie zawiedziecie! 🙂

Dziękujemy za dotychczasową współpracę i liczymy na jej kontynuację w roku 2020!

Robert Stalmach

CEO Newspoint 



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.