Podsumowanie grudnia w Newspoint

22 grudnia 2012, Paulina Pocheć

Ho, Ho, ho! Drodzy Użytkownicy Newspointa!

W przerwie między lepieniem pierogów, tarciem maku i pieczeniem słodkich pierniczków, mamy dla Was szybkie przypomnienie, co wydarzyło się w ostatnim czasie w Newspoint:

Do naszej ekipy IT dołączyło trzech nowych informatyków. Michał, Piotrek i Darek będą pracowali w pocie czoła nad rozwojem naszego produktu. Zapewniamy, że będzie on jeszcze lepszy. Chłopaki już o to zadbają!

Wspólnie z przedstawicielami Branży Dziecięcej przygotowaliśmy infografikę Top 10 Najpopularniejszych Zabawek w Sieci. Stanowi ona znakomitą ściągawkę dla niejednego Świętego Mikołaja, który wciąż ma problemy z zakupem prezentów bożonarodzeniowych.

Wyłoniliśmy laureatów konkursu “Rozbaw Świętego Mikołaja”. Dziękujemy wszystkim za udział w naszej świątecznej akcji. Z ręką na sercu przyznajemy – tak, udało Wam się rozśmieszyć Mikołaja. Przysłaliście tyle fajnych dowcipów, że uśmiech nie schodził nam z ust. Mamy nadzieję, że zwycięzcy ucieszą się z wygranej.

Opracowaliśmy raport podsumowujący wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Że niby za późno? Że niby musztarda po obiedzie? Że niby bez sensu? Nic bardziej mylnego! Musicie koniecznie się z nim zapoznać, aby zobaczyć dlaczego to wydarzenie jest tak ważne w sieci. Nieskromnie dodamy, że raport został przygotowany w nowej formie i jest wzbogacony m.in. o opinie ekspertów zajmujących się na co dzień politologią i public relations. Polecamy!

Zniżka dla naszych fanów w social media. Obserwujesz nasze poczynania na Facebooku? Śledzisz to, co piszemy na Twitterze? Podglądasz nas na Pintereście? To na pewno spotkałeś się z informacją, iż w okresie świątecznym mamy 30 proc. zniżkę dla naszych fanów. Co trzeba zrobić, aby ją uzyskać? Zostać naszym fanem i w formularzu zamówienia wpisać hasło promocyjne. Jakie? Podane jest ono w naszych kanałach społecznościowych.

Dziękujemy za uwagę i do zobaczenia w 2013 roku!



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.