Podsumowanie grudnia w Newspoint

22 grudnia 2012, Paulina Pocheć

Ho, Ho, ho! Drodzy Użytkownicy Newspointa!

W przerwie między lepieniem pierogów, tarciem maku i pieczeniem słodkich pierniczków, mamy dla Was szybkie przypomnienie, co wydarzyło się w ostatnim czasie w Newspoint:

Do naszej ekipy IT dołączyło trzech nowych informatyków. Michał, Piotrek i Darek będą pracowali w pocie czoła nad rozwojem naszego produktu. Zapewniamy, że będzie on jeszcze lepszy. Chłopaki już o to zadbają!

Wspólnie z przedstawicielami Branży Dziecięcej przygotowaliśmy infografikę Top 10 Najpopularniejszych Zabawek w Sieci. Stanowi ona znakomitą ściągawkę dla niejednego Świętego Mikołaja, który wciąż ma problemy z zakupem prezentów bożonarodzeniowych.

Wyłoniliśmy laureatów konkursu “Rozbaw Świętego Mikołaja”. Dziękujemy wszystkim za udział w naszej świątecznej akcji. Z ręką na sercu przyznajemy – tak, udało Wam się rozśmieszyć Mikołaja. Przysłaliście tyle fajnych dowcipów, że uśmiech nie schodził nam z ust. Mamy nadzieję, że zwycięzcy ucieszą się z wygranej.

Opracowaliśmy raport podsumowujący wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Że niby za późno? Że niby musztarda po obiedzie? Że niby bez sensu? Nic bardziej mylnego! Musicie koniecznie się z nim zapoznać, aby zobaczyć dlaczego to wydarzenie jest tak ważne w sieci. Nieskromnie dodamy, że raport został przygotowany w nowej formie i jest wzbogacony m.in. o opinie ekspertów zajmujących się na co dzień politologią i public relations. Polecamy!

Zniżka dla naszych fanów w social media. Obserwujesz nasze poczynania na Facebooku? Śledzisz to, co piszemy na Twitterze? Podglądasz nas na Pintereście? To na pewno spotkałeś się z informacją, iż w okresie świątecznym mamy 30 proc. zniżkę dla naszych fanów. Co trzeba zrobić, aby ją uzyskać? Zostać naszym fanem i w formularzu zamówienia wpisać hasło promocyjne. Jakie? Podane jest ono w naszych kanałach społecznościowych.

Dziękujemy za uwagę i do zobaczenia w 2013 roku!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...