Podsumowanie Social Commerce Day

12 stycznia 2016, Paulina Pocheć

17 grudnia 2015 roku odbyła się konferencja zorganizowana przez liderów branży Interaktywnej: Newspoint, NapoleonCat, Catvetiser, click community i edrone.

Przepiękne wnętrza Pałacu na Wodzie stały się doskonałą oprawą inspirującej i ważnej dyskusji na temat wykorzystywania danych w internecie, obsługi klienta i możliwości, jakie niesie za sobą Big Data i automatyzacja marketingu. Atmosfera była naprawdę gorąca, a długim rozmowom nie było końca.

Wśród prelegentów pojawili się: Robert Stalmach (Newspoint), Anna Korzeniewska (Newspoint), Michał Blak (edrone), Grzegorz Berezowski (NapoleonCat), Michał Łukasiewicz (Catvetiser), Anna Ledwoń (click community) oraz Karol Filek (filmcloud).

Social Commerce Day rozpoczął prezes Newspoint z tematem: “Jak zarządzać wizerunkiem marki w erze big data. Szanse i pułapki”. Na licznych przykładach przedstawił możliwości związane z wnioskowaniem o wizerunku i pozycji konkurencyjnej marek na podstawie analizy dużych zbiorów danych zaindeksowanych w internecie. Istotnym elementem prezentacji Roberta były konkretne wskazania dla marek dotyczące uzyskiwania przewagi informacyjnej z danych uzyskanych z monitoringu mediów. Następnie w swojej prelekcji o tym, jak wykorzystać analizę danych zaprezentował się Michał Blak. Jego prezentacja dotyczyła Retention Marketingu, czyli tego, jak nie stracić swoich klientów. Zaraz po nim na scenie pojawiła się Anna Korzeniewska, dzięki której mogliśmy dowiedzieć się jak efektywnie współpracować z twórcami blogów. Następnie dzięki przedstawicielom NapoleonCat’a, Catvertisera oraz click community płynnym krokiem weszliśmy w tematykę social media. Ten blok poświęcony był zasadom dobrej komunikacji w mediach społecznościowych. Swoje spojrzenie na tę tematykę przedstawili Grzegorz Berezowski, który w swojej prezentacji o tytule: „Porozmawiajmy na Facebooku” mówił, jak duże znaczenie ma sprawna obsługa użytkowników w kanałach społecznościowych marki i jak marketerzy mogą robić to skuteczniej przy pomocy właściwych narzędzi. Michał Łukasiewicz zaproponował całkiem nowe spojrzenie na Instagram i jego możliwości reklamowe, a reprezentantka click community – Anna Ledwoń przybliżyła nam istotę coraz bardziej popularnego kierunku, czyli Customer Care w Social Media. Program Social Commerce Day zamknęła prezentacja Karola Filka, który pokazał nam jak nieszablonowo myśleć o szablonowych projektach.

Konferencja zorganizowana w tak malowniczym miejscu, jakim są Łazienki Królewskie dała okazję do spotkania się dwóch niezwykłych zagadnień: architektury XVII wieku i komunikacji XXI wieku. Był to niezwykle owocny dzień, który pozwolił zastanowić się i porozmawiać na temat tego, co na chwilę obecną jest najważniejsze, najbardziej aktualne i nieustannie rozwijające się – o obecności marki w Internecie. Jak bardzo ecommerce, social media i big data wpłyną na naszą codzienność? Na te pytania odpowiedź poznamy już wkrótce, a na chwilę obecną przyjmijmy, że to co nadchodzi nie znajduje się już w fazie przewidywania, ale realnej oceny faktów.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.