Połączeni podłączeni – Rewolucja w Komunikacji

10 lutego 2010, Paulina Pocheć

Badanie „Młodzi i Media”, poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie, to temat, któremu poświęcone będzie najbliższe seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Spotkanie „Połączeni/podłączeni” będzie oficjalną premierą raportu projektu badawczego „Młodzi i media” i odbędzie się 24 lutego 2010 r. w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie.

Zespół medioznawców, socjologów i antropologów  związanych ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej postawił sobie wzorowane na potężnym amerykańskim projekcie Digital Youth zadanie pokazania, jak nowe technologie zmieniają życie młodzieży w Polsce. Młodzi ludzie zaprezentowali badaczom swój świat oraz opowiedzieli o życiu codziennym w epoce cyfrowych mediów i sieciowej komunikacji. Raport potwierdza wiele przypuszczeń na temat wpływu telefonów komórkowych i internetu na życie młodych użytkowników. Pokazuje, że życie codzienne młodzieży w otoczeniu nowych mediów jest dalece bardziej złożone niż mogłoby się wydawać. Seminarium dostarczy wglądu w świat młodych mieszkańców Polski badaczom i teoretykom akademickim, marketerom oraz twórcom treści i usług projektowanych z myślą o młodzieży. Partnerami merytorycznymi projektu są ośrodki badawcze, m.in. Zespół Badań i Analiz Gazeta.pl, PBI, NUQ oraz 4P Research  Mix. Partnerem medialnym spotkania jest Wyborcza.pl.

Więcej o raporcie tutaj.

Na seminarium zapraszamy do siedziby Gazeta.pl (Warszawa, ul. Czerska 8/10) w środę, 24 lutego, godz. 11.00.

W spotkaniu udział wezmą:

  • Edwin Bendyk, Polityka
  • Dr Mirosław Filiciak, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Mateusz Halawa, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Dr Alek Tarkowski, Creative Commons
  • Paweł Wujec, Grupa Gazeta.pl
  • Dr Dominik Batorski, Uniwersytet Warszawski
  • Prof. Wiesław Godzic, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Andrzej Chrzanowski, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
  • Michał Merczyński, Narodowy Instytut Audiowizaulny
  • Katarzyna Pąk, Ericsson

Dodatkowe informacje na stronie www projektu: Rewolucja w Komunikacji.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu organizatorzy zapraszają do rejestracji pod adresem e-mail: konferencje_internet@agora.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...