Połączeni podłączeni – Rewolucja w Komunikacji

10 lutego 2010, Paulina Pocheć

Badanie „Młodzi i Media”, poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie, to temat, któremu poświęcone będzie najbliższe seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Spotkanie „Połączeni/podłączeni” będzie oficjalną premierą raportu projektu badawczego „Młodzi i media” i odbędzie się 24 lutego 2010 r. w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie.

Zespół medioznawców, socjologów i antropologów  związanych ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej postawił sobie wzorowane na potężnym amerykańskim projekcie Digital Youth zadanie pokazania, jak nowe technologie zmieniają życie młodzieży w Polsce. Młodzi ludzie zaprezentowali badaczom swój świat oraz opowiedzieli o życiu codziennym w epoce cyfrowych mediów i sieciowej komunikacji. Raport potwierdza wiele przypuszczeń na temat wpływu telefonów komórkowych i internetu na życie młodych użytkowników. Pokazuje, że życie codzienne młodzieży w otoczeniu nowych mediów jest dalece bardziej złożone niż mogłoby się wydawać. Seminarium dostarczy wglądu w świat młodych mieszkańców Polski badaczom i teoretykom akademickim, marketerom oraz twórcom treści i usług projektowanych z myślą o młodzieży. Partnerami merytorycznymi projektu są ośrodki badawcze, m.in. Zespół Badań i Analiz Gazeta.pl, PBI, NUQ oraz 4P Research  Mix. Partnerem medialnym spotkania jest Wyborcza.pl.

Więcej o raporcie tutaj.

Na seminarium zapraszamy do siedziby Gazeta.pl (Warszawa, ul. Czerska 8/10) w środę, 24 lutego, godz. 11.00.

W spotkaniu udział wezmą:

  • Edwin Bendyk, Polityka
  • Dr Mirosław Filiciak, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Mateusz Halawa, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Dr Alek Tarkowski, Creative Commons
  • Paweł Wujec, Grupa Gazeta.pl
  • Dr Dominik Batorski, Uniwersytet Warszawski
  • Prof. Wiesław Godzic, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Andrzej Chrzanowski, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
  • Michał Merczyński, Narodowy Instytut Audiowizaulny
  • Katarzyna Pąk, Ericsson

Dodatkowe informacje na stronie www projektu: Rewolucja w Komunikacji.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu organizatorzy zapraszają do rejestracji pod adresem e-mail: konferencje_internet@agora.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.