Ranking Blasku Gwiazd: Oni królowali w lutym! Badanie przygotowane dla portalu No Co Ty?!

20 marca 2013, Paulina Pocheć

Które gwiazdy są najpopularniejsze? Te, o których piszą internauci! O ich wysokiej pozycji wcale nie świadczy ilość kolorowych okładek, bo tak naprawdę, los celebrytów leży w rękach odbiorców. Jeśli interesują się sławami, to znaczy, że coś jest na rzeczy.

Wraz z portalem No Co Ty?! sprawdziliśmy, które gwiazdy rządziły polskim internetem. Zakres badania obejmuje dni 01.02.2013 – 28.02.2013. Raport opracowano metodą analizy ilościowej danych. Jako materiał badawczy uwzględniono posty pochodzące z systemu Newspoint monitorującego ponad 5 tys. polskich portali oraz ponad 3 mln źródeł w social media. Do źródeł social media zaliczone zostały: blogi, mikroblogi, fora, portale społecznościowe, serwisy z opiniami. Pod hasłem „portale społecznościowe” rozumiane są portale typu Facebook. Pod hasłem „mikroblogi” rozumiane są serwisy, których użytkownicy mogą wymieniać się krótkimi informacjami, na przykład: Twitter, Blip.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



11 lipca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...