Raport podsumowujący wybory prezydenckie w USA

17 grudnia 2012, Paulina Pocheć

Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, to wydarzenie o randze światowej. Osoba, która na kolejne cztery lata zamieszka w Białym Domu, będzie miała istotny wpływ na losy całego świata, w tym Polski. Wyborami bardzo intensywnie żyły amerykańskie media społecznościowe. Jak podał PAP, w wyborczy wtorek na Twitterze zanotowano ponad 31 milionów wpisów na temat rywalizacji Obamy z Romneyem oraz innych kwestii dotyczących wyborów. Podobnie było w przypadku amerykańskiego Facebooka – tam liczby postów o wyborach szły w miliony. Zainspirowani tymi informacjami, postanowiliśmy przyjrzeć się temu, co działo się w polskojęzycznym internecie. Choć jej skala jest zupełnie inna, to jednak debata na temat wyborów w USA była nie mniej intensywna. Zapraszamy do zapoznania się z treścią raportu.

dr Anna Miotk, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...

21 grudnia 2023, Robert Sadowski

Wesołych Świąt życzy Newspoint

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzymy zdrowia, wszelkiej pomyślności i żadnych negatywnych wzmianek w mediach.

30 listopada 2023, Robert Sadowski

Podsumowanie 30. Akcji Sprzątanie świata – Polska

Sprzątanie świata – Polska to największa i najstarsza akcja ekologiczna w Polsce, odbywająca się już od 30 lat. W tym roku w Akcji udział wzięło ponad pół miliona osób. Tegoroczne efekty – zebrane niemal 490 ton śmieci – pokazują, że nadal mamy olbrzymi problem z zaśmieceniem naszej Ziemi. Cieszy jednocześnie rosnące grono osób angażujących się...