Rekordowy marzec

22 marca 2016, Paulina Pocheć

Do końca marca zostało jeszcze kilka dni, a bieżący miesiąc już przyniósł nam rekordowe wyniki – zanotowaliśmy największą liczbę zapytań testowych w historii Newspointa. Tym, co najbardziej nas cieszy jest fakt, że miało to bezpośrednie przełożenie na liczbę nowych klientów. Do grona kontrahentów dołączyły m.in. firmy, które wykupiły u nas monitoring rynku brazylijskiego i rosyjskiego!

 

Ciągły wzrost wyników nie byłby jednak możliwy bez naszych ambasadorów.  Poniżej lista osób, która wspiera Newspointa we wszelkiego rodzaju działaniach. Dziękujemy, że jesteście z nami!

 

 

Artur Roguski – https://www.whysosocial.pl/

Dominik Kaznowski – https://blogifirmowe.com/

Artur Jabłoński – https://arturjablonski.com/

Artur Smolicki – https://www.newcreative.pl/

Marcin Osiak – https://www.marcinosiak.pl/

Kamil Mirowski – https://www.mrsocial.pl/

Magdalena Stępień – https://tattwa.pl/

Marta Smyrska – https://smyrska.pl/

Ania Korzeniewska – https://aniakorzeniewska.pl/

Kreatywne Chłopaki – https://kreatywnechlopaki.pl/

 

 

  • Paweł Kot – https://www.pawelkot.com.pl/
  • Monika Czaplicka – https://czaplicka.eu/
  • Natalia Hatalska – https://hatalska.com/
  • Sylwia Zaręba-Gierz – https://shinysyl.com/
  • Dorota Pindel – https://blinkin.pl/
  • Mariusz Czykier – https://optizenlabs.com/pl/
  • Andrzej Salski – https://www.thinkso.pl/
  • Karol Kotowski – https://marketingprewencyjny.pl/
  • Piotr Toczyski – https://www.opi.org.pl/
  • Mariusz Łodyga – https://mariusz-lodyga.pl/
  • Adam Barański – https://about.me/abaranski
  • Bartosz Kowalski
  • Lucyna Gawuć
  • Artur Małek – https://www.nafejsie.pl/



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.