Robert Sadowski z Grupy Netsprint do Newspoint

19 marca 2018, Robert Sadowski

Robert Sadowski przeszedł z Grupy Netsprint do Newspoint – firmy zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Objął w niej stanowisko digital marketing managera. Rolą Roberta Sadowskiego będzie kompleksowa odpowiedzialność za komunikację i promocję marki Newspoint oraz wsparcie rozwoju platformy SaaS. Wcześniej, w Grupie Netsprint, pełnił funkcję kierownika e-marketingu i marketing automation managera.

Pod koniec 2017 Newspoint zaprezentował nowy panel użytkownika z modułem influencerów i metadanymi, a równolegle zmienił identyfikację wizualną – wprowadził nowe logo, standardy prezentacji i nową stronę www. Nowy panel Newspoint dostępny jest w modelu SaaS dla użytkowników z całego świata (Newspoint monitoruje 75 języków ze 170 krajów).

Na pewno w 2018 będziemy dalej intensywnie rozwijać nasze narzędzie – pojawią się nowe funkcje i warstwy danych. Robert Sadowski ze swoim wieloletnim doświadczeniem w budowie rozwiązań e-commerce i komunikacji platform technologicznych będzie dla nas cennym wsparciem. W związku z wchodzeniem przez nas na nowe rynki zagraniczne i rozwojem platformy Saas, będziemy pracować z Robertem nad dalszą optymalizacją funkcjonalną i transakcyjną panelu Newspoint. Robert ma za zadanie zoptymalizować nasze działania komunikacyjne i znacząco zwiększyć skalę przychodów Newspoint z biznesu SaaS, także z rynków zagranicznych – mówi CEO Newspoint Robert Stalmach.

Robert Sadowski posiada ponad 18 lat doświadczenia w digital marketingu, zarówno jeżeli chodzi o kreację, tworzenie treści, jak i web analitykę, mailingi, webinary, lead generation, SEO oraz SEM. Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Prywatnie miłośnik drzew oraz ogrodów. Zapalony brydżysta i kolarz.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 marca 2023, Robert Sadowski

Zerknij w przeszłość – analiza danych i wyników z różnych narzędzi marketingowych

Otaczający nas świat bardzo szybko się rozwija i wraz z nim równie szybko rozwija się technologia, która umożliwia nam usprawnianie wielu procesów związanych z naszym codziennym życiem oraz pracą. Nowe technologie digital to jednak także wiele nowych danych, których gromadzenie i analizowanie jest niezwykle istotne — szczególnie w kontekście marketingu. Dlaczego tak jest? Wyjaśniamy w...

28 marca 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów w walce z dezinformacją wojenną

Jak biały wywiad (OSINT) wpływa na postrzeganie nowoczesnej wojny? Czym w ogóle jest OSINT? W artykule zaprezentujemy między innymi, jak narzędzia do monitorowania mediów usprawniają działania OSINT.

2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień.