Robert Stalmach prelegentem CopyCamp

6 września 2013, Paulina Pocheć

Robert Stalmach, prezes Newspoint, wystąpi jako prelegent podczas tegorocznej edycji konferencji CopyCamp. Wydarzenie, którego organizatorem jest Fundacja Nowoczesna Polska, odbędzie się 1 października 2013 r. w warszawskim kinie Muranów.

Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone szukaniu praktycznych rozwiązań dla sektora kreatywnego, analizie prawa autorskiego w perspektywie socjologicznej, ekonomicznej i antropologicznej oraz komunikacji w ramach obecnie trwającej dyskusji, a także zagadnieniom związanym z prawem polskim w kontekście ustawodawstwa międzynarodowego. Gościem specjalnym konferencji będzie Eben Moglen – profesor prawa na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku, założyciel i przewodniczący Software Freedom Law Center, doradca prawny Free Software Foundation, współtwórca licencji GNU GPL.

 

Tegoroczna edycja konferencji CopyCamp jest drugą z kolei, pierwsza odbyła się w warszawskim kinie Kultura 26 listopada 2012 r.Konferencja CopyCamp jest częścią projektu Przyszłość prawa autorskiego, prowadzonego przez Fundację Nowoczesna Polska i zarazem pierwszym w Polsce, organizowanym na dużą skalę spotkaniem osób zajmujących się problematyką praw autorskich. Do udziału w konferencji zapraszamy reprezentantów środowisk twórczych, działaczy społecznych, prawników, naukowców i polityków, zajmujących różne, a niekiedy bardzo odległe, stanowiska w dyskusji poświęconej obiegowi dóbr kultury. Celem CopyCampu jest umożliwienie im podjęcia dialogu.

Więcej informacji: www.copycamp.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.