Rozwiązania NewsPoint – większy zasięg i nowe funkcjonalności na Gwiazdkę

21 grudnia 2009, Paulina Pocheć

NewsPoint, pionier e-monitoringu w Polsce, wprowadził monitoring opinii w porównywarkach cenowych w systemie NewsPoint UGC. służącym do pomiaru widoczności firmy w social media. Dzięki temu rozwiązanie, znacząco zwiększyło zasięg monitorowanych serwisów. Jednocześnie zwiększyła się też liczba portali monitorowanych przez system NewsPoint. Już w pierwszym kwartale 2010 r. narzędzie wzbogaci się o monitoring mikroblogów.

NewsPoint UGC, poza monitoringiem blogów i forów, zaoferował również monitoring opinii zamieszczanych w porównywarkach cenowych. Obecnie narzędzie udostępnia opinie z Nokaut.pl i Skapiec.pl, prowadzone są prace nad dołączeniem kolejnych serwisów tego typu.

W ciągu 2 ostatnich miesięcy liczba forów monitorowanych przez NewsPoint UGC wzrosła trzykrotnie z ponad 90 tysięcy do 340 tys., a blogów – niemal dwukrotnie, z 70 tysięcy do 120 tysięcy. NewsPoint UGC, jako jedyne narzędzie na polskim rynku oferuje zasięg przeszukiwania obejmujący dwa miesiące wstecz (wkrótce będzie on jeszcze większy) oraz raporty zawierające analizę opinii użytkowników internetu.

Z kolei NewsPoint, narzędzie do monitorowania portali internetowych zwiększył swój zasięg do 2500 portali i nadal pozostaje systemem monitorowania internetu o największym zasięgu w Polsce.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...