Rozwój grupy kapitałowej IMM

21 marca 2024, Robert Sadowski

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

Grupa Instytutu Monitorowania Mediów dysponuje także 90% udziałów w spółce mediaTRUST – największym podmiocie świadczącym usługi z zakresu analityki przekazów medialnych na rynku rumuńskim oraz 20% udziałów w spółce MSG Factory, która jest drugim graczem w tym sektorze w Rumunii.

Rozwój Grupy IMM jest odpowiedzią na wyzwania i zmiany, jakie następują w obszarze technologicznym związanym z analizami mediów. Współpraca IMM, PSMM, Newton Media Polska i Newspoint daje klientom korzyści w postaci wysokiej jakości danych z mediów polskich i zagranicznych.

Połączenie sił spółek w ramach jednej struktury kapitałowej umożliwia oferowanie rozwiązań odpowiadających na wszelkie potrzeby dostępu do informacji w obszarach komunikacji, sponsoringu, marketingu i biznesu. Klienci Grupy IMM mogą obecnie korzystać m.in. z narzędzi do monitoringu i analityki mediów, reklam oraz działań sponsoringowych, szerokich baz mediów i usługi biura prasowego czy też doradztwa ekspertów w zakresie analiz medialnych. Kooperacja spółek przyczynia się też do intensyfikacji prac R&D, ze szczególnym wykorzystaniem modeli sztucznej inteligencji. W niedługim czasie wprowadzimy kolejne innowacje na bazie AI.

Przyłączenie kolejnych firm do Grupy IMM zapewnia klientom dostęp do wysokiej jakości danych oraz kompleksowej oferty odpowiadającej na różne potrzeby informacyjne. Cała energia jest kierowana na rozwój, między innymi w zakresie budowania innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących AI. Wzrost potencjału Grupy IMM daje nadzieje na dalszą ekspansję międzynarodową – wyjaśnia Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów oraz członek zarządu PSMM Monitoring & More.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.