Rozwój grupy kapitałowej IMM

21 marca 2024, Robert Sadowski

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

Grupa Instytutu Monitorowania Mediów dysponuje także 90% udziałów w spółce mediaTRUST – największym podmiocie świadczącym usługi z zakresu analityki przekazów medialnych na rynku rumuńskim oraz 20% udziałów w spółce MSG Factory, która jest drugim graczem w tym sektorze w Rumunii.

Rozwój Grupy IMM jest odpowiedzią na wyzwania i zmiany, jakie następują w obszarze technologicznym związanym z analizami mediów. Współpraca IMM, PSMM, Newton Media Polska i Newspoint daje klientom korzyści w postaci wysokiej jakości danych z mediów polskich i zagranicznych.

Połączenie sił spółek w ramach jednej struktury kapitałowej umożliwia oferowanie rozwiązań odpowiadających na wszelkie potrzeby dostępu do informacji w obszarach komunikacji, sponsoringu, marketingu i biznesu. Klienci Grupy IMM mogą obecnie korzystać m.in. z narzędzi do monitoringu i analityki mediów, reklam oraz działań sponsoringowych, szerokich baz mediów i usługi biura prasowego czy też doradztwa ekspertów w zakresie analiz medialnych. Kooperacja spółek przyczynia się też do intensyfikacji prac R&D, ze szczególnym wykorzystaniem modeli sztucznej inteligencji. W niedługim czasie wprowadzimy kolejne innowacje na bazie AI.

Przyłączenie kolejnych firm do Grupy IMM zapewnia klientom dostęp do wysokiej jakości danych oraz kompleksowej oferty odpowiadającej na różne potrzeby informacyjne. Cała energia jest kierowana na rozwój, między innymi w zakresie budowania innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących AI. Wzrost potencjału Grupy IMM daje nadzieje na dalszą ekspansję międzynarodową – wyjaśnia Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów oraz członek zarządu PSMM Monitoring & More.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła. Grupa Instytutu Monitorowania Mediów dysponuje także...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...