RTV w NewsPoint, internet – w Mediaskopie

2 czerwca 2009, Paulina Pocheć

Monitoring szybszy, lepszy  i w jednym miejscu – to efekt podpisania umowy pomiędzy NetSprint.pl oraz Centrum Monitoringu Mediów MEDIASKOP. Obydwie firmy rozszerzają swój pakiet usług –   klienci platformy NewsPoint mają teraz możliwość monitorowania internetu, prasy i RTV w ramach jednego, przejrzystego panelu użytkownika. Na portalu Mediaskopu, oprócz dotychczasowych źródeł, będzie zaś możliwość prezentacji wyników monitoringu internetu prowadzonego w NewsPoint.

Porozumienie zakłada możliwość wymiany i integracji danych dostarczanych przez obydwie firmy. Monitoring RTV jest dostępny w panelu użytkownika NewsPoint, a treści z kilku tysięcy stron internetowych – na portalu Mediaskopu.

„Nasza umowa to wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów, którzy z jednej strony cenią najwyższą jakość usług firm od lat specjalizujących się w danym monitoringu, a z drugiej – chcą wyniki monitoringu z różnych źródeł mieć zintegrowane na jednej platformie. Dzięki temu korzystanie z monitoringu wszystkich źródeł jest szybsze i bardziej wygodne dla klientów ” – mówi Dawid Bartosik, wiceprezes Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop.

Klienci obydwu firm mają możliwość bezpłatnego, dwutygodniowego przetestowania usług.

„Po wprowadzeniu monitoringu radia i telewizji oraz po niedawnym uruchomieniu usługi monitorowania treści UGC oferujemy naszym klientom kompleksową usługę, która wspiera działania komunikacyjne i umożliwia dokładny pomiar ich efektywności we wszystkich rodzajach mediów” – powiedział  Mariusz Jabłoński, Dyrektor ds. Sprzedaży NewsPoint.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.