School of New Media

4 kwietnia 2014, Paulina Pocheć

Jako Newspoint objęliśmy patronatem przedsięwzięcie szkoleniowe School of New Media. W ramach współpracy uczestnicy otrzymają specjalne darmowe testy narzędzia Newspoint i atrakcyjne rabaty. Jedne z zajęć, poświęcone metodom mierzenia skuteczności działań w mediach społecznościowych, poprowadzi Anna Miotk, dyrektor badań i rozwoju produktu w Newspoint.

Szkolenia w ramach School of New Media mają umożliwić uczestnikom zdobycie kluczowych kompetencji związanych z nowymi mediami. School of New Media to ponad 40 różnych zajęć nastawionych na zdobywanie kluczowych kompetencji, np. analiza grup i zachowań; strategia komunikacji i angażowania, badania, pomiar, zarządzanie, polityka, jak i prawne aspekty. Większość kursów ma charakter narzędziowy: od e-mail, przez social media, po mobile.

School of New Media stosuje model PPC, czyli Pay Per Class. Z bogatej oferty przedmiotów uczestnik wybiera najbardziej go interesujące w ramach dwóch ścieżek:

  • Community/New Media Manager – to rola w każdej firmie, która utrzymuje relacje ze swoimi klientami w sieci. Osoby z tą profesją pracują w celu stworzenia, rozwijania i zarządzania internetowymi społecznościami wokół marki lub konkretnego celu.

  • New Media Marketing, Strategy and Business – To osoba, która podejmuje biznesowe decyzje w zakresie wykorzystania internetu w marketingu, promocji, PR, HR i w wielu innych obszarach działania firmy. Zapewnia przywództwo, definiuje strategię, bezpośrednio wpływa na wydatki związane z podwykonawcami ds. technologii oraz różnego rodzaju agencjami.

Uczestnik rozpoczyna naukę w dowolnym momencie, w dowolnym momencie może również poprosić o wykaz odbytych zajęć w formie dyplomu. Nowe cykle przedmiotów uruchamiane są co trzy miesiące.

Więcej informacji na stronie: School of New Media.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.