Spotkanie z blogerami i ambasadorami Newspoint

11 kwietnia 2014, Paulina Pocheć

9 kwietnia o godz. 18:00 gościliśmy w naszym Pałacu ambasadorów Newspoint i zaprzyjaźnionych blogerów.

Pierwszy winny korek wystrzelił jeszcze przed rozpoczęciem prezentacji, więc atmosfera była bardzo przyjemna. Na początku prezes Robert Stalmach opowiedział co nieco o rynku monitoringu w Polsce oraz umiejscowił na nim Newspoint. W dalszej kolejności Sales Manager Ewelina Sosnowska zaprezentowała klientów Newspoint i najbliższe plany w rozwoju oferty oraz cennika usług. Dział IT reprezentował Piotr Boruta, który opisał w pigułce zaplecze technologiczne narzędzia monitorowania mediów i odpowiedział na kilka pytań publiczności. Na pytania odpowiadała również dyrektor ds. badań i rozwoju produktu Newspoint Anna Miotk, która na omawianych przez siebie slajdach pokazała jakie działania marketingowe prowadzi nasza firma.

W drugiej części spotkania nasz Account Manager Michał Dziadura zaprezentował nowy panel narzędzia Newspoint i pokazał wszystkim, jak z niego korzystać. Dalej już tylko jedzenie, picie, ciekawe rozmowy w kuluarach i nocne biegi na orientację wokół naszego budynku. Dziękujemy wszystkim za przybycie i mamy nadzieję, że w takim lub szerszym gronie będziemy spotykać się częściej!

 

Zapraszamy do obejrzenia wszystkich zdjęć na naszym FanPage



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...